کد خبر : 1671134 | 08 اسفند 1398 ساعت 21:10 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

رای فیفا: مسابقات لیگها در خارج برگزار نشود

کمیته ذی‌نفعان فیفا در جلسه امروز خود در شهر زوریخ قانون جدید که حداکثر بازیکنان قرضی یک باشگاه را شش نفر اعلام کرده را تایید کرد و گفت از برنامه‌های فیفا برای جلوگیری بازی‌های لیگها در خارج از کشور حمایت می‌کند.

رای فیفا: مسابقات لیگها در خارج برگزار نشود

به گزارش "ورزش سه"، کمیته ذی‌نفعان فیفا در جلسه امروز خود در شهر زوریخ تغییرات عمده‌ای در سیستم استفاده از بازیکنان قرضی پیشنهاد کرد و همچنین اعلام کرد از برنامه‌های شورای فیفا برای جلوگیری از برنامه‌های لیگهای کشورها برای برگزاری بعضی از بازی‌هایشان در خارج ازخاک خودی حمایت می‌کند. این ضربه‌ای است به لالیگا که قصد دارد برخی از بازی‌های خود را در ایالات متحده برگزار کند.

 

1481810

 

فیفا امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که کمیته ذی‌نفعان این سازمان قوانین جدید مبنی بر محدودیت بازیکنان خارجی قرضی هر باشگاه به شش نفر را تایید کرده است. بر این اساس هر باشگاه تنها می‌تواند از شش بازیکن خارجی بیشتر از 22سال به عنوان بازیکن قرضی استفاده کند.

 

از سوی دیگر این کمیته اعلام کرد از تلاشهای شورای فیفا برای ممنوع کردن برگزاری بازی‌های لیگهای کشورها در خارج از خاک خودی حمایت می‌کند. این ضربه سختی برای لالیگا است که از مدتی پیش قصد دارد برخی از بازی‌های خود را در خاک ایالات متحده برگزار کند. لالیگا پیش از این دو بار برای برگزاری دو بازی رسمی این لیگ در استادیوم هارد راک شهر میامی تلاش کرده ولی در هر دو مورد ناکام مانده بود.

 

1481811

 

دیدگاه‌ها