کد خبر : 1671137 | 08 اسفند 1398 ساعت 20:56 | 76.8K بازدید | 0 دیدگاه

در دادگاه می گویم با نورشرق چه کاری می کنم؛

حمیداوی: می‌خواستند پرسپولیس را برنده بازی کنند

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو می گوید که جمشید نورشرق باید در دادگاهی که بالاتر از مقامات فدراسیون فوتبال است، پاسخگوی حکمی باشد که علیه تیمش و دو بازیکن تیمش داده است.

حمیداوی: می‌خواستند پرسپولیس را برنده بازی کنند

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد حمیداوی در شرایطی که از حکم کمیته تعیین وضعیت علیه دو بازیکن اصلی تیمش یعنی حسن جعفری و میلاد سرلک که با محرومیت 4 ماهه روبرو شده اند، بسیار شاکی بود، حرف هایش را با انتقاد از شدید از نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت اینگونه آغاز کرد: در مورد بازی حرفی ندارم و حرف ها را باید نورشرق بزند. ما فردا صبح پرونده را پیگیری می کنیم. معاونت حقوقی ما آقای بختیاری فر، مدارکی دال بر این موضوع دارند که آقای نورشرق بدون استناد به هیچ اتفاقی فقط رای داده است. اگر حرفی بزنم، هواداران پرسپولیس ناراحت می شوند ولی دو روز قبل از بازی این اتفاق افتاد.

 

او در ادامه توضیح داد: باید بگویم باشگاه نساجی بدون حق دادرسی از ما شکایت کرده است؛ یعنی بدون پول دادرسی ما را محکوم کرده اند و امروز 2 بازیکن ما بازی نکرده اند. اگر این صحت داشته باشد، خدا شاهده من فراتر از فدراسیون دنبال کار قضایی این داستان می روم و با آقای نورشرق ان شاالله آنجا می گوئیم که چه کاری می کنیم.


از مالک شهر خودرو پرسیده شد که آیا دست های پشت پرده برای محرومیت دو بازیکن تیمش فعالیت داشته اند که او گفت: من که پشت پرده را نمی بینم. ولی می دانم که این اتفاق کذب بود.


حمیدواری در پاسخ به این سوال که آیا از شما از سوی کمیته تعیین وضعیت مدارکی خواسته شده یا نه، بیان کرد: اصلا آقای نورشرق ما را نخواسته اند. از آقای میثاقی می خواهم که من را در برنامه فوتبال برتر روی خط بیاورد و آقای نورشرق را هم بیاورد. من به آقای بهاروند هم اطلاع داده ام. هیچ اتوماسیونی به ما نشده است. آقای نورشرق یک کذب را در برنامه زنده اعلام کرده است.

 

از مدیرعامل شهرخودرو پرسیده شد که آیا پیش از فسخ جعفری و سرلک با نساجی با این دو بازیکن قرارداد امضا کرده است که او ضمن رد این موضوع توضیح داد: اصلا ما هشتم فسخ کردیم. نهم قرارداد بستیم. آقای نورشرق و کمیته تعیین وضعیت گفته اند که ما مشکوک به این هستیم که ما قبلا با این دو بازیکن صحبت کرده ایم.


حمیدواری در ادامه با اشاره به جریمه بی سابقه 8 میلیارد تومانی تاکید کرد و گفت: اگر ما رقم هشت میلیاردی تاکنون در فوتبالمان داشته ایم، به ما بگویند. یک کاری کردند که این دو بازیکن روبروی پرسپولیس بازی نکنند که کردند. می خواهند پرسپولیس قهرمان شود.


سوال دیگر از حمیداوی در رابطه با رضایت از کادر فنی تیمش بود که او بیان کرد: آقای سرآسیایی بله می ماند. آقای سرآسیایی پتانسیل استان است. مصدوم و محروم داشتیم و کاری نمی توانستیم بکنیم.

 

حمیدواری که با سوال های مکرر خبرنگاران در رابطه با دلیل لجبازی با تیمش و همینطور دلیل محرومیت دو بازیکنش مواجه شده بود، با اشاره به اینکه نمی خواهد مقابل هواداران پرسپولیس قرار بگیرد، عنوان کرد: باز هم تکرار می کنم که دوست ندارم مقابل هواداران پرسپولیس قرار بگیرم و برای هر دو تیم احترام قائلم ولی بدون پول دادرسی ما را محکوم کرده اند. دیگر از این واضح تر نیست. ما حالا باید 240 میلیون تومان پول بدهیم که اعتراض کنیم به شکایتی که بدون پول به آن حکم داده اند. دیگر واضح تر از این نمی توان گفت.

دیدگاه‌ها