کد خبر : 1671148 | 08 اسفند 1398 ساعت 21:21 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

نوراللهی: امروز قلب هواداران با ما بود

شرایط ویژه‌ای در کل کشور به وجود آمده است. فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیر است و ما موظف هستیم تصمیمات را اجرا کنیم .

نوراللهی: امروز قلب هواداران با ما بود

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه  آزادی ، احمد نوراللهی ‌بعد از پیروزی تیمش مقابل شهرخودرو گفت: سه امتیاز این بازی مهم بود و خدا را شکر آن را کسب کردیم. تیم شهرخودرو در حفظ توپ عملکرد خوبی داشت اما شرایط طوری بود که سه امتیاز را گرفتیم والان اختلاف امتیاز ما بیشتر شد. البته هنوز چیزی قطعی نیست و باید پیکان را هم در هفته بعد ببریم.


نوراللهی با اشاره به تلاش تیمش برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر گفت: قهرمانی چهارم خیلی سخت‌تر است اما بازیکنان و کادرفنی ما تلاش می‌کنند تا به این هدف دست یابیم. می‌دانید که این قهرمانی سخت‌تر است. هواداران را نداشتیم اما قلب آن‌ها با ما بود.


او درباره وضعیت مالی تیمش گفت: از نظر مالی حدود ۵۰ درصد از مطالبات خودمان را گرفتیم. تا پایان فصل حدود دو ماه مانده است و امیدوارم وضعیت به گونه‌ای شود که مسئولان به تعهدات خود عمل کنند. یک‌سری از بازیکنان از سال گذشته طلبکار هستند و آپشن‌های قرارداد را نگرفتند.


هافبک پرسپولیس درباره برگزاری رقابت‌های لیگ برتر با وجود شیوع ویروس کرونا گفت: شرایط ویژه‌ای در کل کشور به وجود آمده است. فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیر است و ما موظف هستیم تصمیمات را اجرا کنیم و اگر بگویند لیگ برگزار می‌شود، بازی می‌کنیم. هر تصمیمی بگیرند، اجرا می‌کنیم. امیدوارم مشکل مربوط به ویروس کرونا هر چه زودتر حل شود.

دیدگاه‌ها