کد خبر : 1671155 | 08 اسفند 1398 ساعت 21:39 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد ویژه سرمربی تیم نفت‌ مسجدسلیمان برای ادامه لیگ برتر

تارتار: همینجا لیگ را تعطیل کنید!

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید بهتر است برای حفظ سلامتی بازیکنان و خانواده‌های‌شان همینجا لیگ را تعطیل کنند و راه‌کارهایی نیز در این باب داد.

تارتار: همینجا لیگ را تعطیل کنید!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در کنفرانس پیش از بازی برابر تیم پیکان در جمع خبرنگاران گفت: با تیمی بازی می کنیم که خط حمله بسیار خوبی دارد. گل های زیادی در طول فصل به ثمر رسانده، ضعف‌های در خط دفاعی شان نیز وجود دارد که باید برای پیروزی از آنها استفاده کنیم. تیم پیکان تیم قابل احترامی است همیشه بازی کردن با تیم هایی که در پایین جدول هستند بسیار به مراتب سخت تر از بازی‌های دیگر است و باید بیشتر تلاش کرد تا پیروز شد.

 

 وی با اشاره به اتفاقات اخیر شیوع ویروس و نگرانی مردم کشور بیان کرد: متاسفانه اتفاقات اخیر تمرکز را از مردم گرفته است و حتی ورزشکاران از این قاعده مستثنا نیستند و نگرانند. امیدواریم مسئولین برگزاری مسابقات تصمیمات خوبی بگیرند. ما ورزشکاران انسان هستیم و نگران خانواده‌هایمان و خانواده‌های ما نیز نگران ما هستند. به نظر بنده بهترین تصمیم تعطیلی فوتبال است نه تعویق؛ همین جا فوتبال را تعطیل کنیم.

 

 مهدی تارتار اظهارکرد: اگر قرار است فوتبال به تعویق بیفتد تیم‌ها باید تمرین کنند و در این مدت زمان ممکن است بر اثر انتقال ویروس اتفاقات بسیاری بیفتد. هر تیمی بر اساس لیاقتش در جدول رده بندی قرار گرفته است و من فکر نمی‌کنم جام قهرمانی مهمتر از جان انسان‌ها باشد و حتی مربی های تیم های مدعی حاضر نیستند در این شرایط جام بگیرند و خود و خانواده شان دچار مشکل شوند.

 

 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان همچنین گفت: تیم هایی که در خطر سقوط هستند آنها هم راهکار دارند می‌توان مسابقات را با ۱۸ تیم برگزار کنند و دو تیم به لیگ برتر بیایند و یا باقی تیم‌ها که خیلی بدهکار هستند از گردونه رقابت ها حذف شوند. سلامت ورزشکاران بسیار حائز اهمیت است زیرا ما برای سلامت روح و جسم مان ورزش می‌کنیم اگر قرار است روحمان آشفته شود و جسم ما آسیب ببیند ورزش نکردن به مراتب بهتر است.

 

 وی درباره دیدار بدون حضور تماشاگر نیز افزود: فوتبال بدون هوادار واقعاً تصمیم اشتباهی است و فکر می‌کنم مسابقات به صورت بازی دوستانه در خواهد آمد و هیچ شور و ذوقی نخواهد داشت. ما دوست نداریم بازی بدون هوادار اجرا شود و آن هم هواداران مسجد سلیمان که عاشق تیمشان هستند و ما علاقه خاصی به این هواداران داریم. اگر قرار است آنها نباشند، بازی نکنیم بهتر است. خوشبختانه بازیکن محروم یا مصدوم نداریم ولی بازیکنان به دلیل اتفاقات اخیر تمرکز کافی ندارند به هرحال برای بردن بازی می‌کنیم همان پیروزی است.

 

 

دیدگاه‌ها