کد خبر : 1671164 | 08 اسفند 1398 ساعت 21:59 | 146.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانی که با اسکوچیچ کار کرده‌اند، از او تعریف می‌کنند؛

خلیل‌زاده: باختی نگو چرا پرسپولیس قهرمان شده!

مدافع پرسپولیس می گوید تیمش مقابل شهرخودرو نمایشی منطقی ارائه کرده و سه امتیاز حقش بوده است.

خلیل‌زاده: باختی نگو چرا پرسپولیس قهرمان شده!

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس نیز پس از پیروزی 3 بر 1 مقابل شهرخودرو در میکسدزون خبری به سوالات خبرنگاران در زمینه های مختلف پاسخ داد.

 

حقمان سه امتیاز بود


شجاع در رابطه با بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود. حقمان سه امتیاز بود. با یک بازی منطقی سه امتیاز شیرین گرفتیم. جای هواداران خالی  بود و احساس می شد. ما تابع تصمیمات فدراسیون و سازمان لیگ هستیم. گفتند بازی کنید، ما هم بازی کردیم. چه با هوادار، چه بدون هوادار.

 

باختی نگو پرسپولیس چرا قهرمان شده


از شجاع در رابطه با حرف های حمیداوی پرسیده شد که معتقد بود با محرومیت دو بازیکن نتیجه بازی را به نفع پرسپولیس مهندسی کرده اند. او در این زمینه اینگونه پاسخ داد: آقای حمیداوی محترم است. امیدوارم امسال هم قهرمان شویم تا پوکر کنیم. ما زحمت می کشیم و هر کس زحمت نمی کشد، می خواهد قهرمانی پرسپولیس را زیر سوال ببرد. ما با تمام وجودمان بازی می کنیم. هواداران هم این چیزها را می بینند. امیدوارم تیم های دیگر هم دنبال چیزهای دیگر نباشند. فوتبال بازی کنند. باختی نگو پرسپولیس برای چی قهرمان شده. ما فوتبال بازی می کنیم و نتیجه می گیریم. 2 روز پیش که شما صدر جدول بودید، قهرمانی برای ما نبود. خدا را شکر که آقای گل محمدی آمده و خوب فوتبال بازی می کنیم. امیدوارم هواداران هم حمایت کنند، چون مربی بسیار خوب و محترم و با اخلاقی است.

 

بازیکنانی که با اسکوچیچ کار کرده اند، از او تعریف می کنند


مدافع پرسپولیس در مورد تغییرات نیمکت تیم ملی بیان کرد: به نظرم اسکوچیچ مربی خوبی است. به مسائل حاشیه ای کاری ندارم ولی بازیکنانی که با او کار کرده اند، همه از او تعریف می کنند.

 

آقای انصاری فرد در حال حل مشکلات مالی است


حرف های آخر شجاع در رابطه با مشکلات مالی تیم بود. شجاع در حالی که انصاری فرد از پشت خبرنگاران رد می شد، با کنایه به او گفت که مدیرعامل تیم در حال پیگیری مشکلات مالی است و امیدوار است که این مشکلات به زودی حل شود.

 

 

دیدگاه‌ها