کد خبر : 1671166 | 08 اسفند 1398 ساعت 22:04 | 111.5K بازدید | 0 دیدگاه

هروقت بگویند بازی می کنیم

امیری: از همه عذرخواهی می‌کنم

پرسپولیس در روزی که تماشاگرانش را نداشت توانست شهرخودرو را در آزادی شکست دهد.

امیری: از همه عذرخواهی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه" وحید امیری در بازی برابر شهرخودرو یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و با یک گل و پاس گل نمایش خوبی برای تیمش داشت. امیری درباره بازی گفت:«امروز تمام تلاشمان را کردیم تا بازی شش امتیازی را ببریم. با تیم خیلی خوبی بازی داشتیم می دانستیم بازی آسانی نیست اما با مدیریت کادرفنی و تلاش خودمان توانستیم ببریم.»


بازیکن چپ پای پرسپولیس درباره گلش  گفت:«همیشه یکسری اتفاقات می افتاد که یک بازیکن گل می‌زند. من هم از بچه ها تشکر می کنم که زحمت می کشند چون از دروازه بان تا خط حمله همه تلاش می کنند تا تیم نتیجه بگیرد.»


او درباره اعتراضش به عدم اعلام پنالتی از سوی داور در اواخر بازی گفت:«از داور بازی و همه کسانی که این صحنه را دیدند عذرخواهی می کنم، ولی به نظرم پنالتی بود بازهم عذرخواهی می کنم امیدوارم دیگر از طرف من تکرار نشود.»


بازیکن پرسپولیس در مورد بازی کردن با وجود مسایل مربوط به شیوع ویروس کرونا گفت:«در این جایگاه نیستم راجع به تصمیم های سازمان لیگ و فدراسیون نظر بدهم ما تابع قوانین هستیم هروقت بگویند بازی می کنیم امیدوارم اتفاقی برای کسی نیفتد. امروز همه تلاش کردند موارد بهداشتی را رعایت کنند.»


 امیری همچنین در ارتباط با حضور علی صفایی داور مسابقه از شهر قم و شیوع ویروس کرونا در این شهر گفت:«آقای  صفایی از خوش اخلاق ترین داور های ما هستند و هیچ اتفاقی نمی افتاد. مطمئن باشید این قضیه با تلاش پزشکان و وزارت بهداشت ختم به خیر می شود و همین جا از همه آنهاتشکر می کنم.»


او در مورد بازی اش در پست مهاجم گفت:«به عنوان سرباز سعی می کنم در هر پستی  بهترین عملکرد را داشته باشم. مهم نیست کجا بازی می کنم .»


مهاجم پرسپولیس درباره حضور اسکوچیچ در تیم ملی گفت:«ما وظیفه مان است بیشترین تلاش را بکنیم و تیم ملی بازی های حساسش را با موفقیت پشت سر بگذارد. مربیان تیم ملی رزومه خوبی دارند و امیدوارم در تیم ملی هم موفق باشند.»

دیدگاه‌ها