کد خبر : 1671168 | 08 اسفند 1398 ساعت 22:25 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

سلطان پاس گل لیورپول: کلین‌شیت، مهمتر از پاس گل

ترنت الکساندر آرنولد سلطان پاس گل لیگ برتر و باشگاه لیورپول می‌گوید کلین‌شیت‌های لیورپول برای موفقیت این تیم اهمیت بیشتری دارد تا پاسهای گلی که او می‌دهد.

سلطان پاس گل لیورپول: کلین‌شیت، مهمتر از پاس گل

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد مدافع لیورپول که سلطان پاس گل لیگ برتر انگلیس و باشگاه لیورپول است می‌گوید حفظ کلین‌شیت برای لیورپول برای او اهمیت بیشتری دارد تا دادن پاسهای گل. اما دیگر مدافع لیورپول اندرو رابرتسون می‌گوید مهم این است که این تیم در فاز تدافعی و تهاجمی به تعادلی درست دست پیدا کند و هیچیک از آنها را برتر از دیگری نداند.

 

1481876

 

زوج الکساندر آرنولد و اندرو رابرتسون در این فصل چه در فاز دفاعی و چه در فاز تهاجمی برای لیورپول دو مهره کلیدی بوده‌اند. الکساندر آرنولد که در فصل گذشته 12 پاس گل داده و در فصل جاری هم تا کنون به آمار فصل گذشته خود دست یافته می‌گوید با اینکه می‌خواهد آمار پاسهای گل خود را افزایش دهد ولی ثبت کلین‌شیت برای تیمش برای او مهمتر است.

 

ترنت الکساندر آرنولد در گفتگو با اسکای گفت:" مهم دفاع است. دفاع شالوده هر نتیجه خوبی است. وقتی شما کلین شیت می‌کنید امکان ندارد آن بازی را ببازید. ذهنیت ما در خط دفاعی لیورپول این است. اگر ما بتوانیم با دفاع خوب شالوده تیم را درست پایه‌ریزی کنیم و گل نخوریم آنوقت می‌توانیم به جلو حرکت کرده و گل بزنیم".

 

دیدگاه‌ها