کد خبر : 1671177 | 08 اسفند 1398 ساعت 23:00 | 88.3K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت قرمز در یوونتوس؛ اوضاع بحرانی است

یوونتوس بعد از شکست 1-0 دیشب مقابل لیون در بحران فرو رفته، مربی و بازیکنان علنا علیه هم صحبت می‌کنند، هواداران خشمگینند و کاپیتان تیم به انتقاد تند از هم‌تیمی‌هایش پرداخته است.

وضعیت قرمز در یوونتوس؛ اوضاع بحرانی است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه لیون بدترین عملکرد خود در فصل جاری را به نمایش گذاشت و در نهایت با یک شکست 1-0 به تورین بازگشت. نه تنها تاکتیک‌های مائوریتزیو ساری برای این بازی نادرست بود بلکه بازیکنان این تیم هم مشخصا به شکلی رفتار می‌کردند که گویا نمی‌دانند در چه بازی مهمی و در چه مرحله مهمی از چه رقابت بزرگی به میدان رفته‌اند.

 

1481896

 

کاسه صبر رختکن یوونتوس و هواداران خشمگین این تیم از دست ساری در حال سر رفتن است و همینها بودند که دیشب هشتگ اخراج ساری را در توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی داغ کردند. بازی‌های بد اخیر یوونتوس حتی در سری آ هم باعث شده لاتزیو و اینتر حالا کم کم خود را به صدر جدول نزدیک کرده و بیانکونری را تحت فشار بگذارند.

 

همان مشکلات تاکتیکی همیشگی

در جریان شکست دیشب خط میانی یوونتوس 24 بار توپ را از دست داد که برای چنین تیمی واقعا عجیب به نظر می‌رسد. این نشان می‌دهد یوونتوس مشکل تاکتیکی‌ای دارد که نمی‌تواند انکار شود. وینگرهای چپ بیش از حد متمایل به مرکز زمین بازی می‌کنند. در نتیجه یوونتوس شکل یک قیف را دارد که همه توپها از مرکزش عبور می‌کنند و هیچ توپی به حاشیه‌های زمین ارسال نمی‌شود.

 

1481893

 

از ساری بال تا اسلو بال

یوونتوس روی کاغذ و با بازیکنانی که دارد قاعدتا باید بازی‌های سریعی به نمایش بگذارد و توپ را مثل گلوله به حرکت درآورد ولی بازیکنان یووه در بازی دیشب بسیار کند و قابل پیش‌بینی‌ بودند. به نظر می‌رسد بازیکنان یووه از فلسفه ساری موسوم به ساری بال خوش‌شان نمی‌آید و عمدا از به کار بستن آن خودداری می‌کنند.

 

 

1481895

روزنامه توتواسپورت با تیتر " یوونتوس این نیست"

 

1481897

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت با تیتر "یوونتوس، کجایی؟"

 

ساری عصبانی در پایان بازی به این نکته اشاره کرد و گفت:" به نظر می‌رسد بازیکنان به من گوش نمی‌کنند. آنها کارهایی که من می‌خواهم را انجام نمی‌دهند و کارهایی که در تمرینها انجام می‌دهند را در زمین بازی تکرار نمی‌کنند".

 

1481891

 

یوونتوس دیشب به تاکتیک‌های ساری وقعی نمی‌نهاد و بدون نظم و دیسیپلین بازی می‌کرد. به نظر می‌رسد ساری این روزها با زبانی صحبت می‌کند که برای بازیکنان بیانکونری غیر قابل فهم است.

 

دیدگاه‌ها