کد خبر : 1671183 | 08 اسفند 1398 ساعت 23:30 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین صبحگاهی فاتحین مادرید در واندا متروپولیتانو

منچسترسیتی صبح امروز بلافاصله بعد از پیروزی بزرگش بر رئال مادرید در واندا متروپولیتانو، استادیوم اتلتیکو مادرید تمرین کرد و پپ گواردیولا و کادر فنی از این فرصت برای چشیدن غذاهای اسپانیایی استفاده کردند.

تمرین صبحگاهی فاتحین مادرید در واندا متروپولیتانو

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که دیشب موفق شد در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید را در خانه‌اش برنابئو 2-1 شکست دهد وقت را تلف نکرده و امروز صبح در اولین اقدام در شهر مادرید به استادیوم واندا متروپولیتانو، استادیوم اختصاصی اتلتیکو مادرید رفته و به تمرین مشغول شد.

 

1481913

 

بازیکنان سیتی به خصوص کسانی که فرصت حضور در بازی دیشب را نداشتند در واندا متروپولیتانو تمرین را با نرمشهای نرم آغاز کردند. در عین حال، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی سیتی از فرصت حضور امروز در اسپانیا استفاده کرد تا به همراه برخی از اعضای کادر فنی و مدیریتی سیتی به یک رستوران رفته و بعد از مدتها از چشیدن طعم غذاهای وطنش لذت ببرد.

 

1481914

 

علاوه بر بازیکنانی که دیشب به میدان نرفته بودند، دیگر بازیکنان سیتی که دیشب در برنابئو در میدان حضور داشتند کمتر در تمرینات فوتبالی شرکت کرده و بیشتر به تمرین بدنسازی با استفاده از دوچرخه‌های ثابت پرداختند.

 

1481912

 

بازیکنان و کادر فنی سیتی که همچنان از پیروزی بزرگ دیشب‌شان خوشحال بودند در تمرین امروز شاداب بوده و فضایی شاد و سرخوش بوجود آورده بودند. حالا سیتی که در بازی برگشت باید روز 27 اسفند در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال باشد از بخت به مراتب بیشتری برای صعود از این مرحله برخوردار است. به خصوص با توجه به اینکه رئال در آن بازی سرخیو راموس را هم در اختیار نخواهد داشت چرا که راموس در دقایق پایانی بازی دیشب با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد.

 

1481910

 

منچسترسیتی به زودی راهی انگلیس خواهد شد تا این آخر هفته روز یکشنبه در فینال جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه ومبلی به مصاف استون‌ویلا برود.

 

دیدگاه‌ها