کد خبر : 1671196 | 09 اسفند 1398 ساعت 01:27 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

صعود منچستریونایتد و اینتر به دور بعد لیگ اروپا

تیم های منچستریونایتد و اینتر با برتری مقابل بروژ و لودوگورتس، راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا شدند.

صعود منچستریونایتد و اینتر به دور بعد لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که در دیدار رفت مقابل بروژ با تساوی 1-1 متوقف شده بود، امشب حریف بلژیکی را با نتیجه 5-0 در هم کوبید و راهی مرحله بعد شد. اینتر هم در سن سیرو 2-1 لودوگورتس بلغارستان را از پیش رو برداشت و به جمع 16 تیم پایانی رقابت ها راه پیدا کرد.

منچستریونایتد بازی را هجومی آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل برسد اما واکنش مینیوله باعث شد تا توپ به تیر دروازه بروژ برخورد کند.

برتری یونایتدها سرانجام در دقیقه 22 نتیجه داد و این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد؛ ضمن اینکه بازیکن حریف هم به دلیل خطای هند عمدی، از بازی اخراج شد. برونو فرناندس پشت ضربه قرار گرفت و بعد از فریب مینیوله، گل اول بازی را به ثمر رساند.

یونایتدها از برتری نفری‌شان استفاده کردند و با حملات بیشتر روی دروازه حریف، در دقیقه 34 به گل دوم رسیدند. روی حرکت خوب فرناندس و ارسال او به پشت مدافعان حریف بود که ماتا صاحب توپ شد و پاس در عرض او را اودیون ایگالو با یک ضربه بغل پا، تبدیل به گل کرد.

فشار حملات یونایتد بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 41 به گل سوم رسید. این بار روی حرکت خوب فرد از سمت چپ و پاس رو به عقب او، مک تامینای با یک ضربه بغل پای دقیق، توپ را به گوشه دروازه مینیوله فرستاد و نیمه اول با حساب 3-0 به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

 

1481941

 

1481938

 

1481939

 

1481940

 

در نیمه دوم هم منچستریونایتد نمایش بهتری داشت اما این تیم برای رسیدن به گل چهارم تا دقیقه 81 منتظر ماند تا اینکه جسی لینگارد در محوطه جریمه بروژ صاحب توپ شد و پاس رو به عقب او را فِرِد تبدیل به گل کرد.

اما این هم پایان کار نبود و در سومین دقیقه از وقت های تلف شده، فرد گل دوم خود و گل پنجم تیمش را به ثمر رساند. این بار هم روی یک حرکت از سمت چپ و یک پاس عرضی از چونگ بود که فرد با ضربه ای تماشایی، کار را تمام کرد تا شاگردان سولسشر با یک پیروزی پرگل راهی مرحله بعد شوند.

اما اینتر برای پیروزی مقابل لودوگورتس، کمی به دردسر افتاد. ابتدا در دقیقه 25 این تیم میهمان بود که به گل رسید. روی حرکت خوب سیسینیو از سمت راست، سوزا ابتدا با یک تنه، گودین را از جریان بازی خارج کرد و سپس با شوتی تماشایی، توپ را وارد دروازه نرآتزوری کرد.

اما این برتری تنها شش دقیقه پایدار بود و در دقیقه 31، اینتر به گل تساوی رسید.  یک حمله تیمی بود که پاس کریستین اریکسن درون محوطه جریمه به بیراگی رسید و او هم با یک شوت دقیق از زاویه ای نه چندان مناسب، دروازه لودوگورتس را باز کرد.

این نتیجه تا آخرین ثانیه های نیمه اول پابرجا بود تا اینکه در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده، اینتر به گل دوم رسید. روی همکاری خوب لوکاکو و الکسیس سانچس بود که ستاره بلژیکی صاحب موقعیت شد و بعد از اینکه ضربه سر اول او توسط دروازه حریف برگشت داده شد، توپ به طور اتفاقی بار دیگر به سر او برخورد کرد و وارد دروازه شد.

 

1481942

 

1481943

 

در نیمه دوم این اینتری ها بودند که چندین موقعیت خوب دیگر را از دست دادند و در نهایت بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید اما به هر حال، این تیم با برتری 4-1 در مجموع دو دیدار راهی مرحله بعد شد.

دیدگاه‌ها