کد خبر : 1671219 | 09 اسفند 1398 ساعت 11:30 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش کی روش به وضعیت بد ستاره کلمبیایی رئال

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کلمبیا، به نیمکت نشینی های پیاپی خامس رودریگز در رئال مادرید واکنش نشان داد.

واکنش کی روش به وضعیت بد ستاره کلمبیایی رئال

به گزارش "ورزش سه"، ستاره کلمبیایی رئال مادرید این روزها وضعیت خوبی را در این تیم اسپانیایی تجربه نمی‌کند. زین الدین زیدان که پیش از این عدم اعتقاد خود به خامس رودریگز را نشان داده بود، حالا در این مقطع حساس فصل نیز کم تر این ستاره کلمبیایی را به میدان فرستاده است.

 

خامس رودریگز از لیست رئال مادرید برای بازی برابر منچسترسیتی نیز خط خورد تا تیره روزی های ستاره کلمبیایی در لوس بلانکوس ادامه داشته باشد؛ موضوعی که حتی حضور او در ترکیب تیم ملی کلمبیا برای رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را هم به خطر می اندازد.

 

 

1481979

 

 

کارلوس کی روش سرمربی کلمبیا شب گذشته دیدار بین پورتو و لورکوزن از سری مسابقات لیگ اروپا را از نزدیک تماشا کرد. او در حاشیه این بازی درباره وضعیت خامس گفت: "ما می دانیم که خامس رودریگز در حال حاضر در شرایط سختی قرار دارد، شرایطی که از نظر فنی و حرفه ای بهترین نیست. برخی دیگر از بازیکنان کلمبیا نیز کمتر بازی می‌کنند. پرونده خامس اما بسیار نادر است اما کل کادر مربیگری و من به ویژه برای کمک به همه بازیکنان متمرکز هستیم؛ این تعهدی است که من دارم و آن کمک به بازیکنانی مثل خامس است که در وضعیت کمی پیچیده تری قرار دارند. "

دیدگاه‌ها