کد خبر : 1671235 | 09 اسفند 1398 ساعت 15:47 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

قرعه راحت برای شیاطین سرخ

قرعه کشی دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا

دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا امروز قرعه کشی شد و بر این اساس اینتر به مصاف ختافه می رود و یونایتد نیز میهمان لاسک خواهد بود.

قرعه کشی دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با انجام بازی های برگشت به اتمام رسید و  16 تیم راه یافته به یک هشتم نهایی مشخص شدند. در این بین تنها دیدار برگشت سالزبورگ و فرانکفورت بود که به تعویق افتاد. بازی رفت با برتری 4-0 فرانکفورت به اتمام رسید و بازی برگشت امروز ساعت 18 به وقت محلی برگزار خواهد شد.

 

 

1482000

 

 

گلاسکو رنجرز، استانبول باشاک شهیر، رم، ولفسبورگ، لاسک، لورکوزن، وولورهمپتون، بازل، منچستریونایتد، اینتر، کپنهاگن، شاختار دونتسک، المپیاکوس و سالزبورگ یا فرانکفورت تیم هایی هستند که در یک هشتم نهایی حاضر خواهند بود.

حذف هر 4 تیم پرتغالی بنفیکا، پورتو، اسپورتینگ لیسبون و براگا از نکات جالب توجه دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا بود. بزرگترین شگفتی این مرحله نیز حذف آرسنال در خانه به دست المپیاکوس بود و البته صعود ختافه با شکست آژاکس.

قرعه کشی یک هشتم نهایی در نیون سوئیس و ساعت 15.30 به انجام خواهد رسید. بازی های رفت در تاریخ 22 اسفند و برگشت نیز 29 اسفند برگزار می شوند.

 

 

قرعه کشی به این ترتیب انجام گرفت:

 

 

 

 

استانبول باشاک شهیر - کپنهاگن

 

المپیاکوس - وولورهمپتون

 

گلاسکو رنجرز - لورکوزن

 

ولفسبورگ - شاختار دونتسک

 

اینترمیلان - ختافه

 

سویا - آ اس رم

 

فرانکفورت یا سالزبورگ - بازل

 

لاسک اتریش - منچستریونایتد

 

 

 

دیدگاه‌ها