کد خبر : 1671256 | 09 اسفند 1398 ساعت 14:57 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از چین، مسابقات قرقیزستان هم لغو شد

سهمیه‌های المپیکی کشتی روی هوا

رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک 2020 توکیو که قرار بود روزهای 8 تا 10 فروردین‌ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شود به تعویق افتاد.

سهمیه‌های المپیکی کشتی روی هوا

به گزارش "ورزش سه"، جلسه توجیهی بین مسئولان کشور قرقیزستان و مسئولان آژانس دولتی ورزش، فرهنگ و جوانان این کشور در مورد شیوع ویروس کرونا در جهان  برگزار شد.


بر اساس تصمیمات این جلسه کلیه مسابقات بین المللی در این کشور به تعویق افتاد که رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک 2020 توکیو نیز یکی از این مسابقات بود.


تصمیم بر تعویق رقابت‌های کشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشورهای آسیایی در شرایطی اتخاذ شده که پیش از این هم میزبانی از کشور چین گرفته شد و به قرقیزستان اعطا شده بود.


با این شرایط کسب سهمیه های باقی مانده کشتی گیران برای حضور در المپیک 2020 با دردسرهای زیادی مواجه شده و مشخص نیست بالاخره در چه کشوری و چه زمانی آزادکاران و فرنگی کاران ایرانی می توانند شانس خود را برای کسب سهمیه های باقی مانده بیازمایند.


در رشته کشتی فرنگی 3 سهمیه و در رشته کشتی آزاد هم 3 سهمیه برای ایران به دست آمده و هر کدام از این تیم ها به 3 سهمیه دیگر برای اعزام یک تیم کامل به المپیک احتیاج دارند.


لغو این رقابت ها باعث شد تا مسئولان فدراسیون کشتی ایران هم فعلا تصمیم به تعطیلی اردوهای تیم ملی بگیرند و از شیوع این ویروس جلوگیری کنند.

 

دیدگاه‌ها