کد خبر : 1671258 | 09 اسفند 1398 ساعت 14:57 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با اورتون

سولسشر و قولی که به هواداران منچستر داد

در آستانه بازی منچستریونایتد برابر اورتون، اوله گنار سولسشر قول جالبی به هواداران تیمش داد.

 سولسشر و قولی که به هواداران منچستر داد

به گزارش"ورزش سه"، منچستریونایتد پس از هفت بازی متوالی بدون شکست در همه رقابت ها و برتری 5 گله برابر بروژ در لیگ اروپا، سرشار از روحیه به بازی اورتون رسیده است. دیداری که یکشنبه در گودیسون پارک برگزار خواهد شد. یونایتد با 41 امتیاز تیم پنجم جدول است و تنها سه امتیاز با چلسی رده چهارمی فاصله دارد. با توجه به محرومیت سیتی از حضور در لیگ قهرمانان، به نظر حفظ همین رتبه پنجم هم برای کسب سهمیه این تیم کفایت خواهد کرد.

یونایتد فصل گذشته در زمین اورتون با 4 گل شکست خورد و سولسشر معتقد است که بدترین بازی یونایتد تحت هدایت وی بوده است.

 

 

1482023

 

 

سرمربی نروژی در نشست خبری این بازی گفت:« فکر می کنم در پایین ترین سطح ممکن برابر اورتون بازی کردیم و ضعیف ترین نمایش یونایتد تحت هدایت من بود. همه آن بازی را به یاد دارید و باید بگویم که برابر اورتون تسلیم محض بودیم. ما در آن بازی اصلا هیچ کاری انجام ندادیم؛ هرچند گل های اورتون کم و بیش روی ضد حملات به ثمر رسید. در مجموع هر آن چیزی که دوست نداشتیم در یک بازی ببینیم را یک جا در مقابل اورتون مشاهده کردیم.»

 

سولسشر ادامه داد:« اورتون در خانه به خصوص حریف دشواری است. آنها دو مهاجم بسیار خوب در خط حمله دارند و در بقیه پست ها نیز سازماندهی شده بازی می کنند با این حال 100 درصد به شما اطمینان می دهم که یکشنبه نمایشی به مراتب بهتر از فصل گذشته در گودیسون پارک خواهیم داشت.

پیش از آن بازی می دانستم که ایجاد تغییرات در تیم الزامی است و پس از آن به اطمینان رسیدم. یکی دو بازیکن هم آخرین فرصت شان در یونایتد را پیش رو داشتند. ما می دانستیم که در تابستان چند بازیکن باید بروند و تیم را از نو بسازیم.

به هواداران یونایتد قول می دهم که این بار برابر اورتون تسلیم نخواهیم شد. این بازیکنان برابر هیچ تیمی تسلیم نمی شوند و ما همه چیزمان را در زمین خواهیم گذاشت.»

 

 

1467679

دیدگاه‌ها