کد خبر : 1671267 | 09 اسفند 1398 ساعت 15:43 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد سرمربی صدرنشین لیگ قطر از بازیکنانش

تیم الدحیل روز گذشته موفق شد تا در برابر الشحانیه با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و صدرنشین باقی بماند.

انتقاد سرمربی صدرنشین لیگ قطر از بازیکنانش

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال الدحیل روز گذشته در دیدار با الشحانیه موفق به پیروزی شد، ابتدا هان کوانگ سونگ در دقیقه 4 برای الدحیل گل زد و در ادامه الشحانیه یک پنالتی به دست آورد اما رامین رضاییان آن‌را در دقیقه 20 از دست داد، احمد اکایچی در دقیقه 36 بازی را به تساوی کشاند.

 

در نیمه دوم نیز کریم بوضی‌اف و ادمیلسون دو گل دیگر زدند تا الدحیل سه امتیاز بازی را مال خود کند. در دیگر دیدارهای روز گذشته الریان با یک گل الاهلی را شکست داد و دیدار دو تیم العربی و السد به تساوی رسید. با اتمام بازی‌های روز گذشته الدحیل با 39 امتیاز صدرنشین باقی ماند، الریان و االسد نیز با 35 و 32 امتیاز در رده‌های بعد قرار گرفتند.


ولید رکراکی سرمربی مراکشی تیم الدحیل ، درباره پیروزی ارزشمند تیمش برابر الشحانیه گفت: ابتدا از بازیکنان تشکر می‌کنم بخاطر عملکردی که در این مسابقه ارائه دادند و به سه امتیاز مهم دست یافتیم. اگر من از سطح بازیکنان راضی نیستم بخاطر اتفاقاتی است که در نیمه اول افتاد به دلیل دست کم گرفتن حریف بود و باعث شد تا الشحانیه نتیجه را بگیرد و می‌توانست گل های دیگری را به ثمر برساند.

 

1482040

 

الرکاکی درباره نیمه دوم اضافه کرد : الدحیل به سختی برگشت و از بازیکنان خواستم با عزم و اراده بیشتر بازی کنند ، این باعث شد تا ما به پیروزی و سه امتیاز مهم در مسابقه الشحانیه برسیم. نتیجه انعطاف پذیری است اما این عملکرد قابل قبول نیست ، زیرا اگر در لیگ قهرمانان آسیا اتفاق بیفتد ، نتیجه دیگری در برخواهد داشت.ما در تلاش هستیم تا این مشکل را برطرف کنیم و بازیکنان خیلی خوب می دانند که من از این ذهنیت و دلخوری در مسابقات امتناع می‌کنم.

 

وی در مورد رویارویی آینده در لیگ قهرمانان آسیا با الشارجه امارات نیز گفت: ما باید از وضعیت سلامتی همه بازیکنان مطلع شویم و مجروحان را تست کنیم زیرا سطح آسیا بسیار متفاوت از لیگ است. امیدوارم بازیکنان مصدوم برگردند ، به خصوص که بن عطیه غایب خواهد بود، همچنین ضریب خستگی و بازی هر 4 روز را فراموش نکنید.

دیدگاه‌ها