کد خبر : 1671286 | 09 اسفند 1398 ساعت 16:41 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو مارتینز:

مطمئنم که فصل برای هازارد تمام نشده

سرمربی تیم ملی بلژیک معتقد است که ادن هازارد پیش از اتمام فصل می تواند به ترکیب رئال مادرید برگردد.

مطمئنم که فصل برای هازارد تمام نشده

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد که به تازگی از بند مصدومیت مچ پا رها شده بود، بار دیگر از همین ناحیه مصدوم شد و باید مدتی دیگر به دور از میادین بماند. گفته می شود هازارد این بار باید جراحی شود که در این صورت قطعا فصل را از دست خواهد داد ولی روبرتو مارتینز معتقد است که ستاره بلژیکی پیش از پایان فصل به میادین باز می گردد.

 

 

1482063

 

 

سرمربی تیم ملی بلژیک در مورد هازارد به کادنا کوپه گفت:« با ادن صحبت کردم و باید ببینیم چه زمانی قادر به بازگشت خواهد بود. همه از این مصدومیت جدید هازارد متاسف شدیم البته این هم جزئی از فوتبال است. در هشت سال گذشته او بازی های اندکی را از دست داده و اطمینان دارم که می تواند پیش از پایان فصل به ترکیب رئال برگردد. هازارد می تواند پیش از پایان لالیگا برای رئال بازی کند و مهره تعیین کننده ای هم باشد. هنوز نظر من را جویا نشده اند ولی با پزشکان رئال در ارتباط هستیم.»

 

مارتینز در مورد شکست رئال از سیتی گفت:« معتقدم رئال هرچند این بازی را باخت ولی می تواند در بازی برگشت جبران کند. هنوز هیچ چیز تمام نشده است. در ضمن به نظر من اخراج راموس هم درست نبود و داور می توانست حتی خطا اعلام نکند.»

 

ال کلاسیکو:« معتقدم این یک بازی کاملا تاکتیکی خواهد شد و البته نتیجه اش در قهرمانی لالیگا آنچنان که می گویند، تعیین کننده نخواهد بود. قهرمان در هفته های پایانی مشخص می شود.»

دیدگاه‌ها