کد خبر : 1671308 | 09 اسفند 1398 ساعت 17:53 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

جهانی: گل ما در لول فیفا و پی‌اس 2020 بود

هافبک نفت آبادان با اشاره به پیروزی شان در تهران برابر سایپا از برگزاری دیدارها در شرایط شیوع بیماری کرونا نیز ابراز نگرانی کرد.

جهانی: گل ما در لول فیفا و پی‌اس 2020 بود

 

به گزارش "ورزش سه"، میلاد جهانی، گلزن نفت آبادان برابر سایپا گفت: طی چهار بازی اخیر حق ما باخت نبود. بچه ها اکنون همدل شدند و خدا را شکر توانستیم برابر سایپا برنده شویم.


او درباره دلیل عدم حضورش روی نیمکت بعد از تعویض نیز اینطور توضیح داد: هوا سرد است و البته نگرانی بابت این بیماری هم وجود دارد. همه نگران هستند و همه جا تعطیل است اما نمی دانم چرا فوتبال به این شکل عمل می شود. الان هم که همه جا را تعطیل کردند اما متاسفانه مردم در حال سفر به شمال هستند و باید نگران گرفتن بیماری باشیم.


وی درباره این ویروس اینطور صحبت‌هایش را ادامه داد: صد در صد خطرناک است. می گویند که 17 نفر فوت شدند. همه جا را تعطیل کردند و نمی دانم آمار درست است یا خیر.


جهانی درباره گلزنی برابر سایپا و امیدواری برای حضور در تیم ملی گفت: آقای اسکوچیچ مربی ما بود. هنوز هم تاکتیک او را در زمین اجرا می کنیم. همه آرزوی حضور در تیم ملی را دارند.

 

 

بازیکن نفت آبادان در پایان واکنش جالبی به گل طالب ریکانی گفت: گل وحشتناک قشنگی بود و در لول بازی در فیفا و پی اس 2020 بود!

دیدگاه‌ها