کد خبر : 1671320 | 09 اسفند 1398 ساعت 18:23 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس لالیگا پاسخ می دهد

احتمال لغو ال کلاسیکو به دلیل شیوع کرونا

خاور تباس رئیس اتحادیه لالیگا به شایعه تعویق ال کلاسیکو به دلیل شیوع کرونا در اسپانیا واکنش نشان داد.

احتمال لغو ال کلاسیکو به دلیل شیوع کرونا

به گزارش"ورزش سه"، در چند روز گذشته شاهد شیوع کرونا در کشور اسپانیا بوده ایم و تاکنون نتیجه تست بیش از 30 نفر مثبت اعلام شده است. شهر مادرید با هشت مورد مبتلا پس از شهر والنسیا شاهد بیشترین شیوع این ویروس بوده است.

به همین دلیل شایعاتی مبنی بر لغو ال کلاسیکو که قرار است یکشنبه پیش رو در مادرید برگزار شود، شنیده شده است. در ایتالیا هفته گذشته چندین بازی به تعویق افتاد و حتی دربی ایتالیا بین یوونتوس و اینتر در تورین هم قرار است بدون تماشاگر برگزار شود.

 

 

1482098

 

 

خاویر تباس رئیس لالیگا در واکنش به این اخبار به خبرنگاران گفت:« در حال حاضر برنامه ای برای تعویق ال کلاسیکو و دیگر بازی های لالیگا نداریم ولی از یکشنبه کمیسیونی در مورد ویروس کرونا تشکیل خواهیم داد تا به یک جمع بندی در مورد برگزاری بازی ها پشت درهای بسته یا تعویق شان در مناطقی که آلودگی بیشتری دارند، برسیم. فعلا در مادرید شاهد اپیدمی این ویروس نیستیم و بحث تعویق ال کلاسیکو نیز مطرح نشده است.»

 

تباس ادامه داد:« یک بحث در مورد لغو بازی است و بحث دیگر عدم حضور در آن. گزینه هایی چون برگزاری بازی بدون تماشاگر را روی میز داریم و اگر امکان برگزاری بازی پشت درهای بسته وجود نداشته باشد، آن را به تعویق می اندازیم که بحث های دیگری را در پی دارد مثل پیدا کردن جای خالی در تقویم برای برگزاری آن در تاریخی دیگر. این مسائل را با یوفا مطرح کرده ایم که با بازی های تیم های اسپانیایی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا دچار تداخل نشود. ما نسبت به این موضوع آگاه هستیم و نمی خواهیم غافلگیر شویم.

الان در والنسیا یک خبرنگار قدیمی(کیکه متئو) دچار این ویروس شده و برایش آرزوی سلامتی می کنیم. در نشست های خبری نیز گفته ایم که نکات لازم رعایت شود. وقتی هم کسی به این ویروس مبتلا می شود، بلافاصله باید تحت قرنطینه قرار بگیرد ولی هنوز در مادرید به وضعیت قرمز و اپیدمی نرسیده ایم.»

 

 

1447130

دیدگاه‌ها