کد خبر : 1671355 | 09 اسفند 1398 ساعت 21:59 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو: یوونتوس- اینتر مانند ال کلاسیکو است

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس معتقد است آنها می توانند به دور بعدی لیگ قهرمانان صعود کنند.

رونالدو: یوونتوس- اینتر مانند ال کلاسیکو است

 

به گزارش "ورزش سه"، قبول شکست 0-1 مقابل لیون و کاهش شانس صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان باعث افزاشی انتقادات از عملکرد یوونتوس شده است. بیانکونری در خانه لیون نمایش ضعیفی ارائه داد و هواداران این تیم نگران حذف زودهنگام یوونتوس در این مرحله هستند، اما کریستیانو رونالدو اتفاقات را طبیعی دانسته و مدعی شد یوونتوس می تواند در بازی برگشت شرایط را تغییر دهد.

 

1481507

 

کریستیانو رونالدو گفت: "این فوتبال بوده و چنین مسائلی ممکن است رخ دهد. ما از شکست مقابل لیون خوشحال نیستیم، اما رخ دادن این اتفاقات طبیعی است. همه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دشوار هستند، ما ناامید هستیم اما بازی دوم در خانه پیش روی ماست و یوونتوس از اعتماد به نفس لازم برخوردار است.

 

ما می توانیم نتیجه را تغییر داده و مجوز صعود به دور بعدی را کسب کنیم، اما اولویت ما این است که در بازی بعدی پیروز شویم و در ادامه به لیگ قهرمانان فکر می کنیم. ما آرام هستیم، متمرکز بوده و آماده بازی بعدی مقابل اینتر هستیم.

 

دربی ایتالیا؟ مسابقه بسیار خوبی خواهد بود، همانند بازی رئال مادرید و بارسلونا که عصر یکشنبه برگزار می شوند. دیدار مقابل اینتر یکی از بازی های خوبی است که باید در آن به میدان برویم، مانند بازی برابر میلان یا لاتزیو. همه دوست دارند در این دیدارها بازی کنند. این یک بازی فوق العاده خواهد بود و ما سعی خواهیم کرد نمایش درخشانی ارائه دهیم.

دیدگاه‌ها