کد خبر : 1671407 | 10 اسفند 1398 ساعت 10:00 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش پپ از واکنش آگوئرو به نیمکت‌نشینی در مادرید

پپ گواردیولا با ستایش از واکنش سرخیو آگوئرو ستاره منچسترسیتی به نیمکت‌نشینی‌اش در جریان پیروزی سیتزین‌ها مقابل رئال مادرید در برنابئو از واکنش آگوئرو به عنوان واکنشی خارق‌العاده یاد کرد.

ستایش پپ از واکنش آگوئرو به نیمکت‌نشینی در مادرید

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی روز چهارشنبه در جریان دیدار تیمش با رئال مادرید در خانه حریف چند بازیکن اصلی تیم خود را نیمکت‌نشین کرده بود که سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی سیتی یکی از آنها بود. در جریان این بازی که با پیروزی 2-1 سیتی به پایان رسید نه آگوئرو و نه داوید سیلوا از روی نیمکت بلند نشده و به میدان فرستاده نشدند.

 

1482155

 

پپ گواردیولا حالا با ستایش از بازیکنان بزرگش که در مادرید به دلیل عدم حضور در میدان به تصمیم او واکنشی خارق‌العاده نشان دادند از دیگر بازیکنان سیتی خواست از آنها الگو بگیرند. گواردیولا در این باره گفت:" رفتار بازیکنان ما در رختکن فوق‌العاده بود، به خصوص رفتاری که آگوئرو، داوید سیلوا و رحیم استرلینگ نشان دادند. رفتار آنها واقعا استثنایی بود. من به واکنش آنها افتخار می‌کنم و البته می‌دانم چقدر دلشان می‌خواست در آن دیدار بازی کنند و این را درک می‌کنم".

 

پپ در ادامه صحبتهایش گفت:" سرخیو واقعا فوق‌العاده بود. هر چه بگویم نمی‌توانم نشان دهم که چقدر از او متشکرم و قدردان واکنشش هستم. سرخیو من را فهمید و تلاش کرد به تیم کمک کند. اویی که برای این باشگاه کارهای بزرگی کرده و یک اسطوره واقعی است. من به سرخیو نیاز دارم. ما به او نیاز داریم. من می‌دانم که سرخیو و همینطور داوید سیلوا آماده‌اند که به ما کمک کنند".

 

دیدگاه‌ها