کد خبر : 1671408 | 10 اسفند 1398 ساعت 10:03 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

رکوردهای امیدوار کننده قهرمان ریو در امارات

سهراب مرادی چقدر به المپیک نزدیک شد؟

سهراب مرادی با رکوردهایی که در مسابقات غرب آسیا ثبت کرد، نشان داد می تواند به سطح آمادگی گذشته خود بازگردد.

سهراب مرادی چقدر به المپیک نزدیک شد؟

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه مسابقات وزنه برداری غرب آسیا یکی از مراحل گزینشی المپیک به شمار می رفت و سهراب مرادی هم روی آن حساب باز کرده بود، این وزنه بردار تنها نماینده ایران در این رقابت ها بود.


سهراب که نزدیک به یک سال است با مصدومیت های مختلفی دست و پنجه نرم می کند، در این رقابت ها توانست 3 مدال طلا به دست بیاورد و جدا از ایستادن روی سکوی قهرمانی بعد از مدت ها رکوردهای امیدوار کننده ای را به نام خود ثبت کرد.


قهرمان جهان و المپیک که از رکوردهای رویایی خود فاصله زیادی گرفته بود، در این رقابت ها با مهار 163 کیلوگرم در یکضرب و 207 کیلوگرم در دوضرب نشان داد می تواند در آینده به سطح رکوردهای گذشته خود همچون 190 کیلوگرم در یکضرب و 230 کیلوگرم در دوضرب هم برسد.


البته برخی کارشناسان گفته بودند سهراب حتما باید مجموع بالای 400 کیلوگرم را به نام خود ثبت کند تا شانس بیشتری برای حضور در المپیک داشته باشد، اما با توجه به گذراندن دوران نقاهت فعلا زدن چنین وزنه هایی برای او ریسک بود.


سهراب مرادی بعد از قهرمانی در امارات روی صفحه اینستاگرام خود نوشت:


چقدر سخته واقعا با۱۰ کیلو زیر رکوردهات طلای المپیک باشی و بعد با یه اتفاق عجیب همه چیز از دست بره و ‌دوباره برگردی سر پله اولت و بخوای با کلی درد وناامیدی دوباره از صفر شروع کنی و ندونی چی پیش میاد ‌و یواش یواش بری جلو اما خداروشکر که دارم ادامه میدم و ناامید نیستم و تا الان خوب بود و ناشکر نیستم فقط بتونم همینجور برم جلو و با تمام توان ادامه بدم امیدوار باشم به روندم که رو به جلو هست ممنونم از همه دوستام و عزیزانی که تو این راه کمکم میکنند.

دیدگاه‌ها