کد خبر : 1671420 | 10 اسفند 1398 ساعت 11:01 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرار از باخت؛ ویسی و یک تغییر تاکتیکی

پیکان دیروز در خانه تیم مسجد سلیمان نباخت و یک امتیاز از این بازی هم برای شاگردان عبدالله ویسی غنیمت بود به خصوص که تیم میزبان یکی از تیم های خوب این دوره از بازی ها بشمار می رود.

فرار از باخت؛ ویسی و یک تغییر تاکتیکی

به گزارش "ورزش سه"، پیکان با 12 باخت در بازی های این فصل بیشترین شکست را در بین تیم های لیگ برتری دارد و جالب اینکه عبدالله ویسی اینبار برای فرار از باخت دست به یک حرکت جالب زد و از دانیال ماهینی مدافع راست تیم در پست مدافع میانی استفاده کرد که این ترفند موثر واقع شد و در نهایت تیم پیکان دست پر میدان را ترک کرد. هر چند پیکان در این بازی با پیروزی فاصله ای نداشت و اگر در دقایق پایانی با تمرکز بیشتری بازی می کرد و مانع از گلزنی عماد میرجوان روی ارسال می شد سه امتیاز بازی را از آن خود می کرد.

 

دانیال ماهینی در فصلی که در استقلال خوزستان بازی می کرد و قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد در کنار موسی کولیبالی و عقیل کعبی سه دفاع تیم بودند اما در این تیم هم مدافع راست بود و برای اولین بار بود که در بازی با نفت مسجد سلیمان در پست دفاع میانی به میدان رفت. با توجه به نمایش خوب دانیال ماهینی در این پست به نظر می رسد عبدالله ویسی در بازی های آینده هم از این بازیکن در پست مدافع میانی استفاده کند و شاید به لطف همین تصمیم پست او در فوتبال و در ادامه مسیر تغییر کند و از مدافع راست به مدافع میانی تبدیل شود.

 

پیکان اما برای بقاء در جدول بازی ها کار سختی را پیش رو دارد. فاصله این تیم با منطقه امن 4 امتیاز است. البته با توجه به 9 هفته باقی مانده تا پایان بازی ها فرصت برای جبران دارد به شرط اینکه در ادامه مسیر به بردهای حساسی دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها