کد خبر : 1671423 | 10 اسفند 1398 ساعت 11:13 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

بحران السد بدتر از بحران کروناویروس

استارت شاگردان ژاوی برای سفر به هزاع بن زاید

قهرمان قطر روزهای بحرانی تر از بحران کنونی کروناویروس را تجربه می کند تا جایی که در آستانه سفر به امارات نگرانی ها در اردوی السد به اوج خود رسیده است.

استارت شاگردان ژاوی برای سفر به هزاع بن زاید

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز و شاگردانش بعد از برد پرگل برابر سپاهان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا 2020 با شرایطی بحرانی روبرو شدند که طی دو بازی قبلی این تیم در لیگ ستارگان باعث از دست رفتن چهارامتیاز و دور شدن دوباره زعیم از کورس قهرمان شد.


روزنامه الرایه در آستانه بازی های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا که رویارویی السد با العین در هزاع بن زاید جزو معدود بازی های لغو نشده این هفته است در گزارشی به شرایط اردوی قهرمان قطر پرداخت و مدعی شد بحرانی که ژاوی و شاگردانش در این روزها تجربه می کنند کمتر از بحران کرونا ویروس در این روزها نیست.


به نوشته الرایه قطر، ژاوی در حالی که سه بازیکن کلیدی خود را به نام های حسن الهیدوس، سالم الحاجری و علی اسد به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد ضمن این که بهترین گلزن سال های گذشته این تیم یعنی بغداد بونجاح نیز با محرومیت دوماهه از حضور در ACL نمی تواند در بازی های پیش رو به خصوص مصاف با العین به میدان برود.


در ادامه این گزارش نویسنده به تشریح برنامه های تمرینی السد و نحوه سفر این تیم به ابوظبی و حضور در شهر العین پرداخت، جایی که سه شنبه شب آتی در یکی از معدود بازی های لغو نشده لیگ قهرمانان از سوی ای اف سی، بنفش های العین در ورزشگاه خالی از تماشاگر هزاع بن زاید باید از ژاوی و شاگردانش پذیرایی کنند.

دیدگاه‌ها