کد خبر : 1671440 | 10 اسفند 1398 ساعت 12:00 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر با دستور مقام عالی ورزش برگزار می شود

بهروان: مهندسی قهرمانی؛ بی انصافی نکنید

غلامرضا بهروان مشاور سازمان لیگ می گوید بازی های لیگ برتر با دستور مقام عالی ورزش و هم چنین مدیران تصمیم گیرنده در حوزه بهداشت با رعایت تمهیدات در حال برگزاری است.

 بهروان: مهندسی قهرمانی؛ بی انصافی نکنید

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا بهروان در واکنش به اینکه چرا سازمان لیگ برتر با توجه به شیوع ویروس کرونا بازی های لیگ برتر را تعطیل نمی کند، گفت: بازی های لیگ برتر با رعایت تمهیدات در حال برگزاری است. تماشاگر به استادیوم نمی آید و از سویی محل تردد بازیکنان و جاهایی که در آن مستقر می شوند از جمله رختکن ها ضد عفونی می شود. یقین بدانید ما تابع قانون هستیم. اگر بازی ها برگزار می شود با دستور مقام عالی ورزش کشور است. در نامه به ما اعلام شده که بازی ها طبق برنامه اما بدون حضور تماشاگر و رعایت موارد بهداشتی پیش رود. یقینا هر موقع تصمیم به تعطیلی بازی ها باشد ما مقاومتی در این زمینه نخواهیم داشت. البته اکنون بیشتر فعالیت های ورزشی به حالت تعلیق در آمده و تنها بازی های بزرگسالان برگزار می شود. در خصوص تعطیلی بازی ها توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا هم باید بگویم این نهاد هفته به هفته در مورد بازی ها تصمیم می گیرد. برخی کشورها اعلام می کنند مشکلی برای میزبانی ندارند اما برخی کشورها هم به دلیل شیوع ویروس کرونا از میزبانی انصراف می دهند که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اینکه شرایط برای همه تیم ها یکسان باشد موقتا بازی ها را لغو کرده است.

 

غلامرضا بهروان در خصوص رای صادره در خصوص بازی سپاهان – پرسپولیس گفت: این رای بر اساس قانون و بر اساس عدالت و گزارش داور و ناظر بازی صادر شده و باید برای همه قابل احترام باشد. از سویی این فرصت به تیم سپاهان داده شد که اگر تصور می کند در رای صادره حقی از او تضییع شده دفاعیات جدیدی را طرح کند.

 

مشاور سازمان لیگ برتر در خصوص مهندسی قهرمانی یک تیم خاص در لیگ برتر که از سوی برخی از تیم ها طرح می شود؛ گفت: این تعابیر نه شایسته لیگ برتر است و نه باشگاه هایی که آنرا طرح می کنند. من نمی گویم همه کارهای ما در سازمان لیگ درست است و هیچ نقصی در کار نداریم اما آیا شما می توانید بپذیرید که ما برنامه ریزی کردیم که تماشاگران تیم سپاهان در جلوی هتل این تیم تجمع کنند و آیا ما برنامه ریزی کردیم که تیم سپاهان با تاخیر در میدان حاضر شود و با عبور از ظرفیت های قانونی بازنده این بازی شود؟ وقتی می گوییم لیگ برتر مهندسی شده یعنی اینکه ما در سازمان لیگ برتر می نشینیم و طرح و نقشه می کشیم و جالب تر اینکه این طرح و نقشه را به تیم ها می دهیم که اجراء کنند. هیچ عقل سلیمی این را قبول نمی کند. خواهش من از همه تیم ها این است که بیایید به فوتبال و زیبایی هاش فکر کنیم. پرداختن به حاشیه ما را از متن و زیبایی های فوتبال غافل کرده در حالی که اگر برای متن فوتبال وقت بگذاریم هم بهتر عمل می کنیم و هم بیشتر لذت می بریم. در بازی سپاهان – پرسپولیس حتما قصور و بی توجهی بوده و ما نباید تقصیر را گردن دیگران بیاندازیم. به هر صورت هر مدیر ارزیابی از کارهایش دارد و در صورتی که در جایی اشتباه کرد بهتر است این اشتباه را قبول کند. در لیگ برتر خیلی از تیم ها قهرمان شده اند. از استقلال و پرسپولیس گرفته تا سپاهان و استقلال خوزستان و سایپا و... باز تکرار می کنم همه کارهای ما درست نیست اما مهندسی قهرمانی لیگ برتر نهایت بی انصافی و بد اندیشی است با توجه به اینکه به شخصه سال های سال است در تشکیلات فوتبال حضور دارم.

 

دیدگاه‌ها