کد خبر : 1671441 | 10 اسفند 1398 ساعت 12:44 | 54.4K بازدید | 0 دیدگاه

آمار جدایی مربیان در مراکش؛ عجیب تر از ایران

تیمی که با 4 سرمربی در 17 هفته صدرنشین است!

لیگ فوتبال مراکش در این فصل اتفاق عجیب و بی نظیری را به خود دیده است.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات عجیب این فصل فوتبال ایران این بوده که مربیان زیادی از سمت خود برکنار شده یا از کار در تیم های مختلف استعفا داده اند. تا به اینجای فصل، 12 نفر از 16 مربی لیگ برتری ایران از تیم های ابتدای فصل خود جدا شده اند.

 

اما اخبار دیگر نقاط دنیا نشان می دهد کشوری که اوضاع بدتری از این نظر نسبت به ایران داشته باشد نیز وجود دارد. در رقابت های این فصل لیگ مراکش، تا کنون 22 مربی از تیم هایشان جدا شده اند. این در حالی است که تنها 17 هفته از رقابت ها سپری شده و نزدیک به نیمی از فصل هنوز باقی مانده است.

 

1482192

 

در شرایطی که سه تیم ارتش رباط، مولودیه وجده و المپیک اسفی هنوز مربیان خود را تغییر نداده اند، سیزده تیم دیگر لیگ مراکش 22 تغییر در کادر فنی داشته اند. این یعنی برخی از آنها در طی این 17 هفته بیش از یک بار مربی خود را عوض کرده اند. 

 

رکورد دار در این زمینه هم باشگاه های وداد کازابلانکا و اتحاد طنجه هستند که هر کدام 3 بار مربیان خود را تغییر داده اند. نکته جالب اینکه تیم وداد با این شرایط، صدرنشین لیگ مراکش است. این باشگاه ابتدای فصل زوران مانوجیلوویچ صربستانی را روی نیمکت داشت و بعد از او عبدالاله صابر و سباستین دسابر را به عنوان سرمربی منصوب کرد. حالا هم چهارمین سرمربی این فصل یعنی خوان کارلوس گاریدو را روی نیمکت خود می بیند.

 

1482190

دیدگاه‌ها