کد خبر : 1671447 | 10 اسفند 1398 ساعت 13:05 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

آندره گومس:

اگر پزشک اورتون نبود، فوتبالم تمام شده بود

آندره گومس ستاره لیورپول که چهار ماه بعد از مصدومیت وحشتناک از ناحیه قوزک پا به میادین بازگشته می‌گوید ادامه زندگی فوتبالی خود را مدیون پزشکی است که معالجه او را امکان‌پذیر کرده است.

اگر پزشک اورتون نبود، فوتبالم تمام شده بود

به گزارش "ورزش سه"، آندره گومس ستاره اورتون حدود چهار ماه پیش در جریان دیدار اورتون و تاتنهام که با تساوی 1-1 به پایان رسید از ناحیه قوزک پا با مصدومیتی بسیار شدید مواجه شد. مصدومیت گومس آنچنان شدید بود که در میانه زمین بازیکنان اورتون و تاتنهام جمع شده و در حالیکه با تعجب به او نگاه می‌کردند نگران وضعیت سلامت او بودند.

 

1482197

 

در دقیقه 79 دیدار اورتون و تاتنهام قوزک پای گومس دچار شکستگی و دررفتگی همزمان شد. خطایی که سون هیونگ مین روی او انجام داده بود آنقدر ترسناک بود که اشک ستاره‌ای کره‌ای تاتنهام در همان زمان درآمده بود و او بعد از بازی به صورت رسمی از گومس و اورتونی‌ها عذرخواهی کرد.

 

1482201

 

آندره گومس تنها 111 روز بعد از آن حادثه روز یکشنبه هفته گذشته در نیمه دوم دیدار اورتون و آرسنال به میدان بازگشت تا هواداران تاتنهام را خوشحال کند.

 

1482202

 

گومس حالا در مصاحبه با دیلی‌میل در این باره گفت:" وقتی آن اتفاق افتاد نمی‌توانستم به پایم نگاه کنم. سعی می‌کردم حواسم را از پایم پرت کنم. نمی‌خواستم آن تصویر در ذهنم حک شود. آنقدر درد زیادی تحمل می‌کردم که می‌دانستم ماجرا جدی است".

 

1482198

 

ستاره اورتون در ادامه با تمجید از پزشک تیم اورتون می‌گوید:" پزشک من فوق‌العاده بود. کاری که او انجام داد واقعا مهم بود. در آن لحظات می‌توانستم ببینم کسانی که روی سکوهای نزدیک به زمین نشسته‌اند سعی می‌کنند جلوی چشم بچه‌هایشان را بگیرند تا وضعیت من را نبینند".

 

دیدگاه‌ها