کد خبر : 1671463 | 10 اسفند 1398 ساعت 14:32 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم که برای تیمم موثر بودم

میرجوان: فوتبالیست‌ها آدم نیستند و خانواده ندارند؟

مهاجم نفت مسجدسلیمان می‌گوید شیوع ویروس کرونا از نظر روحی و روانی روی همه بازیکنان و مربیان تاثیر گذاشته و کیفیت مسابقات را پایین آورده است.

میرجوان: فوتبالیست‌ها آدم نیستند و خانواده ندارند؟

عماد میرجوان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی تیمش مقابل پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر عنوان کرد: بازی چندان خوبی نبود. به هر حال در شرایطی که همه نگران آلوده شدن به ویروس کرونا هستند طبیعی است مسابقات فوتبال چندان جذاب نباشد. بازی دیروز ما هم تحت تاثیر این ویروس بود و هیچ کدام از ما به خاطر ناآمادگی روحی نتوانستیم بازی همیشگی‌مان را انجام بدهیم. البته خداراشکر که در دقایق پایانی گل تساوی را زدیم و بازنده نشدیم. متاسفانه در بازی ای که باید 3 امتیاز را می‌گرفتیم به یک امتیاز بسنده کردیم و این ناشی از ناآمادگی روحی و روانی بازیکنان به خاطر کرونا است.


وی ادامه داد: جا دارد به هم استانی‌های عزیزم، گیلانی‌ها بابت فوت چند نفر به دلیل ابتلا به کرونا تسلیت بگویم. واقعا شرایط بدی است. من فقط نمی‌دانم در این وضعیت چرا لیگ را تعطیل نمی‌کنند؟ واقعا برگزاری مسابقات و گرفتن جام در مقابل جان ما فوتبالیست‌ها و مربیان چه ارزشی دارد؟ الان شما می‌بینید که کنفرانس‌های مطبوعاتی هم تقریبا تعطیل شده است. آیا فوتبالیست‌ها آدم نیستند؟ ما چه گناهی کردیم که باید دور از خانواده‌هایمان باشیم و خود را در معرض ابتلا به کرونا قرار بدهیم؟‌ واقعا امیدوارم فدراسیون و سازمان لیگ فکری به حال این موضوع کند چون از نظر روحی و روانی همه فوتبالیست‌ها آشفته هستند.


مهاجم نفت درباره گلی که به پیکان زد، تاکید کرد: وظیفه من به عنوان مهاجم گل زدن است. در این بازی نیز کار تیمی بچه ها را به ثمر نشاندم و خداراشکر می‌کنم. خوشحالم که برای تیمم موثر بودم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.


میرجوان درباره اینکه نفت نسبت به نیم فصل اول نتایج خوبی کسب نکرده، بیان کرد: نمی‌شود اینطور گفت. بازی‌ها در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود واز طرفی قرعه ما نیز بر همه مشخص است. ما در هفته های ابتدایی با مدعیان بازی کردیم و فکر می‌کنم اگر لیگ ادامه داشته باشد از این پس شرایط بهتر می‌شود. البته عدم حضور هواداران خوبمان در بازی دیروز با پیکان هم تاثیرگذار بود. قطعا اگر آنها بودند بازی بهتری انجام می‌دادیم اما سلامتی شان از هر چیزی مهم‌تر است. شک نکنید در آینده روند بهتری را در پیش خواهیم گرفت؛ هرچند که خواسته همه ما در وضعیت کنونی تعطیلی موقت فوتبال است.

دیدگاه‌ها