کد خبر : 1671467 | 10 اسفند 1398 ساعت 14:58 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

به بهانه کرونا می‌خواهند تیمشان را تقویت کنند!

واکنش صمد نیکخواه به احتمالی تعطیلی لیگ بسکتبال

کاپیتان تیم ملی بسکتبال و عضو تیم مهرام به احتمال تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا واکنش نشان داد.

واکنش صمد نیکخواه به احتمالی تعطیلی لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف فدراسیون والیبال که لیگ برتر را تعطیل کرده، فدراسیون بسکتبال هنوز تصمیم به تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا نگرفته است.


برخی بازیکنان لیگ برتری در روزهای اخیر درخواست خود مبنی بر تعطیلی لیگ را به فدراسیون ارائه کردند، اما فعلا فدراسیون تصمیم جدیدی نگرفته است.


صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال و عضو تیم مهرام در لیگ برتر در این باره گفت: ما هم مثل همه بازیکنان، مربیان و مسئولان تیم های دیگر بابت این ویروس نگران هستیم. به هر حال وقتی لیگ برتر برگزار می‌شود، این فکر در ذهن همه ما هست که خدایی ناکرده یک بازیکن یا مربی به این ویروس خطرناک دچار شوند، اما احساس شخصی من این است که برخی از تیم ها و بازیکنان به عقب افتادن بازی‌ها اصرار دارند چون می‌خواهند تیم‌های خود را تقویت کنند. 

 

1456080


وی افزود: درست است که این ویروس خطرناک است، اما باید راه حلی پیدا کنیم تیم هایی که خود را تقویت کردند و الان آماده پلی آف هستند، متضرر نشوند. بازی ها بیفتد یک ماه، 2 ماه یا 6 ماه دیگر، اما همه تیم ها با همین نفرات و همین بازیکنان خارجی که الان به ایران آمدند و تست پزشکی دادند، باید در لیگ شرکت کنند. اینکه به بهانه ویروس کرونا، از این فرصت استفاده کنید و تیم خودتان را تقویت کنید، درست نیست و جفایی در حق تیم های دیگر خواهد بود. 


نیکخواه بهرامی در پایان گفت: فکر می‌کنم خواسته به حقی دارم. ما هم در این جامعه زندگی می‌کنیم و در خطر ابتلای به این ویروس هستیم. این دوره هم می گذرد و این ویروس بالاخره چند ماه دیگر می رود، اما این درست نیست که برخی از تیم ها نخواهند الان با تیم هایی روبرو شوند که خودشان را تقویت کردند. بازهم می گویم که عقب افتادن لیگ خواسته درستی از سوی بازیکنان است، اما تیم ها باید با همین بازیکنان در ادامه بازی کنند. لطفا زمان شروع دوباره لیگ هم مشخص شود که تیم ها بتوانند برنامه ریزی کنند.

دیدگاه‌ها