کد خبر : 1671482 | 10 اسفند 1398 ساعت 16:00 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری ال کلاسیکو

ستین: از ایده های پپ مقابل رئال استفاده می کنم

کیکه ستین در نشست امروز خود گفت که برنامه های تاکتیکی گواردیولا برابر رئال را مرور کرده و از برخی از آنها فردا استفاده خواهد کرد.

ستین: از ایده های پپ مقابل رئال استفاده می کنم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در برنابئو میهمان رئال مادرید است. ال کلاسیکوی حساسی که می تواند در مسیر هر دو تیم در راه فتح لالیگا تعیین کننده باشد. در حال حاضر بارسا با دو امتیاز بیشتر از رئال صدرنشین است در حالی که تا دو هفته پیش، سه امتیاز کمتر از این تیم داشت.

کیکه ستین سرمربی بارسا پیش از این با رئال بتیس سابقه دو پیروزی در زمین رئال را دارد و خبر خوب دیگر برای بارسا اینکه جوردی آلبا از بند مصدومیت رها شده و به فهرست نهایی برای ال کلاسیکو راه یافته است.

 

 

1482243

 

 

کیکه ستین در نشست خبری این بازی گفت:« همیشه ال کلاسیکو را از تلویزیون تماشا می کردم و حالا سرمربی بارسا هستم. این بازی برای هواداران اهمیت فراوانی دارد و سطح هیجانی آن بسیار بالاست. یک بازی خاص که در فوتبال اسپانیا و دنیا تاثیرگذار است.»

 

سابقه پیروزی در برنابئو:« دو برد در برنابئو؟ گذشته ها گذشته و هر بازی داستان خاص خودش را دارد. برای رئال این یک بازی حیاتی است و حتی برای آنها دیداری بسیار مهمتر محسوب می شود. ال کلاسیکو برای رئال کلیدی است چرا که اگر ما پیروز شویم، فاصله را به 5 امتیاز افزایش خواهیم داد. بازی برابری خواهد بود که در ال کلاسیکوها طبیعی است.»

 

ستین ادامه داد:« بازی قبلی که با بتیس در برنابئو انجام داده بودیم را تماشا کرده ام که حاوی نکات خوبی بود. ما تیمی شجاع هستیم که دوست دارد توپ را در اختیار داشته باشد. با لاس پالماس و بتیس رئال را شکست داده ام و حالا باید دید با بارسا چه نتیجه ای کسب خواهم کرد. رئال شاید در بهترین فرمش نیست ولی اصلا به این قضیه اطمینان نمی کنم و می دانم که خطرناک تر از همیشه خواهند بود.»

 

 

1481586

 

 

حضور در برنابئو برای تماشای بازی رئال و سیتی:« برای دیدن گواردیولا به برنابئو نرفته بودم بلکه هدفم تماشای بازی رئال و سیتی بود. سیتی نمایشی ارائه داد که می تواند برای ما در راه شکست رئال مفید باشد. در پایان بازی فرصتی برای صحبت با گواردیولا نصیبم شد. برنامه تاکتیکی او برابر رئال را مرور کردیم و از آن استفاده خواهم کرد. با پپ رابطه خوبی دارم اما در نهایت بارسا تیمی متفاوت با سیتی است و نمی توان از تمام ایده های او برای ال کلاسیکو استفاده کرد.»

 

جوردی آلبا:« خوشبختانه او دیگر مصدوم نیست و از تیم پزشکی مجوز بازی گرفته است. آلبا در فهرست نهایی است ولی نمی دانم که از ابتدا بازی خواهد کرد یا سپس وارد زمین می شود. او اعتماد به نفس بالایی دارد ولی باید دید فردا شرایطش چگونه خواهد بود.»

 

برایثویت در ترکیب ثابت:« در این مورد چیزی به شما نمی گویم. البته که برنامه خاصی برای بازی و ترکیب اصلی دارم. هدف این است که بهتر از رئال بازی کنیم و گزینه های خوبی نیز روی نیمکت دارم. ببینیم فردا چه خواهد شد.»

 

فرم خوب بارسا و افت رئال:« این می تواند فاکتور مهمی باشد ولی تعیین کننده نیست. یک پیروزی می تواند ما را در فاصله 5 امتیازی با رئال قرار دهد هرچند نمی دانم این فاصله کافی خواهد بود یا خیر چون در فوتبال چیزهای عجیب زیادی دیده ایم. در ال کلاسیکو خیلی نمی توان روی فرم تیم ها حساب کرد و ممکن است در این بازی تیمی که شانس کمتری دارد پیروز شود.

ال کلاسیکو هرگز ربطی به جایگاه دو تیم نداشته و فکر می کنم بازی برابری را شاهد خواهیم بود. تیمی که بهتر کار کند، قطعا پیروز خواهد شد.»

 

 

1482244

 

دیدگاه‌ها