کد خبر : 1671483 | 10 اسفند 1398 ساعت 16:01 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

نامه رسمی فدراسیون فوتبال به باشگاه فرش آرا(عکس)

فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه فرش آرا بابت اشتباهات داوری رخ داده در بازی این تیم مقابل سن ایچ از مسئولین و هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

نامه رسمی فدراسیون فوتبال به باشگاه فرش آرا(عکس)

به گزارش ورزش سه ، پس از برگزاری دیدار سوم پلی اف لیگ برتر و نقض قوانین بازی در پذیرش گل دوم تیم سن ایچ ، باشگاه فرش آرا مشهد، طی نامه ای رسمی اعتراض خود را اعلام کرد که فدراسیون فوتبال در پاسخ، ضمن پذیرش اشتباهات محرز داوری از این باشگاه عذرخواهی کرد.

 


در بخشی از این نامه آمده:


پس از بررسی صحنه های مورد اعتراض از نظر گروه انالیز کمیته داوران،به نظر میرسد گروه داوری علی رغم تلاش های فراوان،متاسفانه دچار اشتباهات سهوی شده که با تاسف فراوان میتوانست در نتیجه و تعیین بازی و سرنوشت برنده بازی تاثیر گذار باشد.


در بخشی دیگر از این نامه آمده: ناراحتی مسئولین و مدیران محترم فرش آرا محق بوده و اعضای کمیته داوری،ناراحتی ایشان را درک میکند.


در پایان این نامه که به امضای علیرضا سهرابی رییس دپارتمان داوری خطاب به دکتر شکوری دبیر کل فدراسیون است، آمده:از سعه صدر و همکاری صمیمانه و تحمل تیم فرهنگی ،با ارزش و اخلاق مدار فرش آرا که در طول سالهای گذشته نیز همواره با مدیریت تماشاگران خود نمونه بارز اخلاق در ورزش بوده ضمن پذیرش اشتباه،عذر خواهی میکنیم .امیدواریم مورد پذیرش قرار بگیرد.

 

1482247

دیدگاه‌ها