کد خبر : 1671504 | 10 اسفند 1398 ساعت 17:20 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

16 بازی، دو گل و یک پاس گل

عموری، ستاره‌ای که خیلی زود معمولی شد (عکس)

عمر عبدالرحمن در 17 بازی آمار بسیار ضعیفی از خود به جا گذاشته است. ستاره‌ای که از او به عنوان جادوگر آسیا نام می‌بردند و حتی خبر از جذب این بازیکن توسط منچستر سیتی به میان آوردند.

به گزارش "ورزش سه" دو سال قبل، جنجالی ترین نقل و انتقالات تابستانی سال آسیا را الهلال عربستان رقم زد. عمر عبدالرحمن از العین به ریاض نقل مکان کرد تا بزرگترین معامله صورت بگیرد.

 

طبق پیش بینی‌های انجام شده عموری خیلی زود در ترکیب اصلی الهلال جا گرفت و یکی از ستاره‎‌های این تیم پر از بازیکن شد. اما یک مصدومیت بی موقع او را زمین گیر کرد. پارگی رباط صلیبی در یکی از مسابقات لیگ عربستان، عبدالرحمن را خانه نشین کرد و او با از دست دادن جام ملت‌های آسیا یکی از بد شانس ترین بازیکنان قاره نام گرفت.

مصدومیت عموری به گونه‌ای بود که او حتی پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت نیز جایی در ترکیب اصلی الهلال نداشت و قهرمانی تیمش در لیگ عربستان را از روی نیمکت تماشا کرد.

 

1482257

 

عمر عبدالرحمن که شانس زیادی برای بازی در ترکیب الهلال نداشت، در ابتدای فصل به صورت قرضی راهی امارات و باشگاه الجزیره شد تا بتواند بار دیگر شرایط بازی را به دست آورد. اما او در این مدت ناامید کننده ترین آمار تاریخ خود را به جا گذاشت. عموری تا به اینجای لیگ امارات 17 مرتبه پیراهن الجزیره را بر تن کرد که حاصل آن تنها دو گل و یک پاس گل بوده است. ستاره سابق فوتبال امارات در 9 بازی اخیر تنها یک گل به ثمر رسانده و کار خاص دیگری نکرده است. آن هم برای بازیکنی که پیش از این مهره‌ای برای قهرمانی در آسیا بود.

 

عموری با این کارنامه ضعیف حالا به بازیکنی معمولی در آسیا تبدیل شده است. بازیکنی که حتی شایعاتی مبنی بر پیوستنش به لیگ جزیره و باشگاه منچستر سیتی بود و حالا در الجزیره روزهای کم فروغی را پشت سر می‌گذارد.

دیدگاه‌ها