کد خبر : 1671509 | 10 اسفند 1398 ساعت 17:57 | 62.2K بازدید | 0 دیدگاه

باید کمیته انضباطی به این ماجرا ورود کند

حیدری: هیچ‌کس حق تهمت زدن به پرسپولیس را ندارد

سپهر حیدری به انتقاد شدید از حرف های احسان حاج صفی و افرادی پرداخت که معتقدند پرسپولیس با مهندسی نتایج در آستانه کسب چهارمین قهرمانی پیاپی لیگ قرار گرفته است.

حیدری: هیچ‌کس حق تهمت زدن به پرسپولیس را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، حرف های عجیب و بی سابقه احسان حاج صفی علیه پرسپولیس و درباره حمایت ویژه از این تیم در شرایطی که او یکی از کاپیتان های تیم ملی به شمار می رود، با واکنش های بسیار زیادی میان اهالی فوتبال همراه شده است.


در این میان سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس با انتشار پستی تند و گلایه آمیز از احسان حاج صفی و رفتارش انتقاد کرده است.


به همین دلیل با بازیکن سابق پرسپولیس تماس گرفتیم تا با او در مورد پستی که منتشر کرده، گفتگو کنیم.

 

هیچ کس حق تهمت زدن به پرسپولیس را ندارد
حیدری در ابتدای گفتگو و در پاسخ به این سوال که پاسخ او به احسان حاج صفی خیلی تند بوده است، توضیح داد:« فکر می کنم، تازه خیلی رعایت کردم. این را گفتم تا همه بدانند. هر کسی که می خواهد باشد؛ هیچ کس حق توهین به پرسپولیس و هوادارانش را ندارد. هیچ کس حق تهمت زدن به پرسپولیس را ندارد. من به عنوان نماینده پرسپولیس صحبت کردم و حرف‌هایی که زدم، حرف همه هواداران است.»

 

کمیته انضباطی باید ورود کند
بازیکن سابق پرسپولیس با درخواست از مسئولان کمیته انضباطی ادامه داد:« به نظرم باید کمیته انضباطی به این ماجرا وارد شود. در همه جای دنیا هم همینطور است و هر کسی علیه تیم دیگری حرف بزند، تبعات دارد؛ چه برسد به اینکه چند بار پشت سر هم تکرار کند که جام را به تیم دیگری بدهید.»

 

شما باید کارها و حرف هایتان به دنبال مهندسی کردن نتایج هستید
حیدری ادامه داد:«  وقتی شما به پارس جنوبی جم می بازید و در آزادی هم به پرسپولیس باخته اید، مشکل جای دیگر است. مگر پرسپولیس در تبریز با گلی که خود آقای حاج صفی زد، نباخت. مگر کسی حرف از مهندسی شدن نتایج زد؟ مهندسی نتایج وجود ندارد، شما با کارها و رفتارهایتان به دنبال مهندسی کردن نتایج هستید.

 

همه می خواهند با صحبت در مورد پرسپولیس بزرگ شوند
زننده گل قهرمانی پرسپولیس در مصاف با سپاهان در لیگ هفتم، در ادامه افزود: « من 10 درصد چیزهایی که باید می گفتم، را گفتم. همه می خواهند با صحبت در مورد پرسپولیس بزرگ شوند ولی بدانند کسی با تهمت زدن به پرسپولیس بزرگ نمی شود.»

 

یک روز از اصالت پرسپولیس حرف می زنند، یک روز از مهندسی و ..
حیدری با اشاره به حرف های زنوزی مالک تراکتور در مورد نام پرسپولیس عنوان کرد:« یک روز اصالت پرسپولیس را زیر سوال می برند و یک روز دم از مهندسی نتایج می زنند. از نظر من ولی همه تیم ها قابل احترام و با اصالت هستند، ولی هیچ تیم با اصالت‌تر از پرسپولیس نیست. »

 

هیچ کس حق توهین پرسپولیس را ندارد
بازیکن سابق ذوب آهن ادامه داد: « حالا یک نفر پول دارد و می آید هزینه می کند، ولی هیچ کس حق توهین به پرسپولیس را ندارد. بهتر است خودشان را قوی کنند به جای اینکه تمرکزشان روی پرسپولیس باشد. وقتی این همه هزینه می کنند و نتیجه نمی گیرند، حتما یک جای کارشان می لنگد.»

 

پشت موفقیت های پرسپولیس ثبات و دانش بوده است
حیدری در ادامه با اشاره به دلایل موفقیت پرسپولیس توضیح داد: « یک تیم باید از همه جهات شایسته عنوان قهرمان باشد و تک تک ارکان یک باشگاه باید کاریزما داشته باشند و کارشان را به درستی انجام بدهند این تیم ثبات داشته و دانش پشت کارها و موفقیت هایش بوده است. یک دلیلی دارد که قهرمان نمی شوید. باید بررسی کنید و به تیم حریفتان و هوادارانش تهمت نزنید. من اجازه نمی دهم این کار را انجام دهید.»


یک روز یک تیم در رختکن پنهان می شود، یک روز هم یک تیم به ترکیه می رود
حیدری افزود: « من خودم در چند باشگاه بازی کردم ولی از بچگی عظمت پرسپولیس همیشه جلوی چشم هایم بود. هر وقت هم در پرسپولیس نبودم، عظمت این تیم برای من کتمان شدنی نبود. چه ایشان (احسان حاج صفی) و چه هر کسی دیگری، باید بدانند که حق تهمت زدن به پرسپولیس را ندارند. یک روز یک تیم در رختکن مخفی می شود، یک روز یک تیم به ترکیه می رود و برای بازی برنمی گردد و حالا هم این حرف‌ها. این ها باید ضعف را در خودشان جستجو کنند. هیچ تیمی با شانس 4 بار قهرمان نمی شود و این را هم بدانید اینکه شما چند بازیکن چند میلیاردی بگیرید و دنبال قهرمانی باشید، نمی شود.»

 

1482262

 

 

عکسی که منتشر کردم متناسب با جمله هایم بود
از حیدری در رابطه با عکسی که برای منتشر کردن پست اینستاگرامی اش انتخاب کرده بود پرسیدیم؛ اینکه این عکس خودش می تواند به نوعی بی احترامی به حاج صفی باشد. حیدری با رد این موضوع توضیح داد:« نه من عکسی انتخاب کردم که متناسب جمله هایی باشد که نوشتم. به شخص خاصی بی احترامی نکردم ولی به حریم ما بی احترامی شده است. من به نمایندگی جواب دادم. تازه من 10 درصد حرف‌هایی که باید می زدم را گفتم. اگر مواظب ادبیاتش نباشد، حرف های بیشتری می زنم. ایشان باید بداند که باید در مورد پرسپولیس مراقب صحبت هایش باشد. چون تیمی است که عظمت دارد.

دیدگاه‌ها