کد خبر : 1671510 | 10 اسفند 1398 ساعت 17:52 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی سومقایت با مهاجمان ایرانی؛

صدرنشینی بابایی در جدول گلزنان لیگ آذربایجان

مهاجم ایرانی سومقایت در جریان تساوی تیمش برابر کِشلا موفق به گلزنی شد.

صدرنشینی بابایی در جدول گلزنان لیگ آذربایجان

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته نوزدهم لیگ برتر آذربایجان، تیم سومقایت که همانند دیدار اخیرش پیمان بابایی را در ترکیب و مهدی شریفی را نیز به همراه او در خط حمله داشت، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز به مصاف تیم رده سومی کِشلا رفت.

 

در حالی که چهار دقیقه از بازی نگذشته بود، پیمان بابایی موفق شد به روند ناکامی چهار هفته اخیرش در باز کردن دروازه حریفان پایان دهد و گل اول سومقایت برابر کِشلا را به ثمر رساند.

نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اما در دقیقه ۵۹ رحیم سادیخوف گل دوم سومقایت را زد تا یاران بابایی و شریفی در آستانه برتری قرار بگیرند ولی آلخاسوف در دقیقه ۸۰ گل تساوی کِشلا را به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه ۲ بر ۲ خاتمه پیدا کند و سومقایت با ۲۳ امتیاز در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر آذربایجان بماند.

 

پیمان بابایی که امروز هجدهمین بازی فصل خود را برای سومقایت انجام می‌داد، موفق شد هفتمین گل خود را به ثمر رساند تا به همراه دو بازیکن دیگر از تیم‌های نفتچی باکو و قره باغ در صدر جدول گلزنان لیگ آذربایجان قرار بگیرد.

مهدی شریفی، دیگر مهاجم ایرانی سومقایت آذربایجان نیز که بعد از یک هفته به ترکیب سومقایت بازگشته بود، پانزدهمین بازی فصل خود را پشت سر گذاشت.

دیدگاه‌ها