کد خبر : 1671519 | 10 اسفند 1398 ساعت 18:39 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

چغرترین تیم لیگ یک دیگر نمی برد!

گل ریحان البرز، مدعی ابتدای لیگ، طی چند هفته اخیر در کسب پیروزی ناکام مانده است.

چغرترین تیم لیگ یک دیگر نمی برد!

به گزارش "ورزش سه" محمد نصرتی تیمی را روانه رقابت های لیگ دسته اول کرد که هرچه از ابتدای فصل فاصله می گرفتیم گل ریحان را مدعی تر و چغرتر می دیدیم. تیمی که تا چند هفته گذشته سخت گل می خورد و راحت نمی باخت.

 

شاگردان نصرتی از بالای جدول کمی فاصله گرفته اند که نمی توان از تاثیر تساوی های پی در پی آنان دریغ کرد و تا اینجای کار 13 بار امتیازات را با حریف تقسیم کرده اند تا از این حیث رکورددار لیگ یک لقب بگیرند.

گل ریحان البرز پس از پشت سر گذاشتن 20 بازی متوالی در لیگ دسته اول شکست نخورد تا نشان دهد به همین راحتی ها قافله را نمی بازد. اما در هفته بیست و یکم طعم تلخ شکست را اولین بار در شیراز برابر قشقایی چشید تا نوار شکست ناپذیری های آنان پاره شود.

 

روز گذشته پس از فراز و نشیب های زیاد طی دو هفته اخیر شرایط مدیریتی و فنی گل ریحان تقریبا به حالت اولیه خود بازگشت ولی یاران نصرتی در کسب پیروزی ناکام بودند و بازی را به خوشه طلایی مدعی، ولی بدون سرمربی، باختند تا اوضاع کمی نگران کننده و شرایط متزلزل دیده شود.

باخت برابر ساوجی ها گل ریحانی ها را از روی نوار شکست ناپذیری که داشتند به روی نوار ناکامی و نبردن انداخت. گل ریحان پس از پایان هفته بیست و ششم، هشتمین بازی متوالی خود را بدون کسب پیروزی پشت سر گذاشت.

دیدگاه‌ها