کد خبر : 1671646 | 11 اسفند 1398 ساعت 12:28 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار، نباز ترین سرمربی لیگ برتر

تیم تحت هدایت مهدی تارتار در لیگ برتر نوزدهم نباز ترین تیم مسابقات است.

تارتار، نباز ترین سرمربی لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان در شرایطی در هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل پیکان به تساوی یک بر یک رسید که تا دقایق پایانی یک بر صفر از حریف قعرنشین خود عقب بود اما در نهایت بازی را با گل عماد میرجوان به تساوی کشاند.


این اتفاق برای اولین بار نیست در لیگ نوزدهم رخ می دهد. نفتی ها با هدایت مهدی تارتار یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ نوزدهم هستند که خیلی سخت بازی هایشان را می بازند. آنها در طول فصل چندین بار دیگر در طول بازی ها عقب افتادند اما در نهایت بازی را به تساوی کشیدند یا اینکه برنده از زمین خارج شدند.


از این رو نفت مسجدسلیمان تاکنون رکورددار تساوی در لیگ برتر نوزدهم محسوب می شود. آنها 13 بازی را با تساوی به پایان بردند و جالب اینکه فقط در 3 بازی مقابل استقلال، شهرخودرو و تراکتور که 3 تیم مدعی هستند شکست خوردند. به عبارت بهتر می توان مهدی تارتار را نباز ترین مربی لیگ برتر ایران دانست که همچون سال های گذشته امسال نیز نفت مسجدسلیمان را متحول کرده و توانسته روزهای خوبی را با تیمی که هرساله یکی از کاندیداهای سقوط به دسته اول بود پشت سر بگذارد.


بی تردید نفت با گذر از دیدارهای سخت با مدعیان درشروع نیم فصل دوم انگیزه زیادی برای رقم زدن نتایج خوب در آینده دارد. آنها هم اکنون با کسب 28 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارند که تا همینجا نیز بهترین نتیجه تاریخ خود را کسب کرده اند.

دیدگاه‌ها