کد خبر : 1671662 | 11 اسفند 1398 ساعت 14:03 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

سلیمی: نمی‌توانند بازیکنان را قرنطینه کنند!

ایمان سلیمی می‌گوید: فیلم برداری بازی ها به شکلی است که حتی بعد از بازی هم نمی‌شود درباره صحنه ها نظر قطعی داد.

سلیمی: نمی‌توانند بازیکنان را قرنطینه کنند!

به گزارش "ورزش سه"، مدافع جوان تیم تراکتور در دو فصل اخیر یکی از بازیکنان اصلی سرخپوشان تبریزی بوده است. او در مقابل تیم سابقش پارس جنوبی هم در ترکیب اصلی به میدان رفت اما نتوانست مانع از باخت تیمش شود. او در گفتگو با خبرنگار ما به سوالات مختلف پاسخ داده است.

 

* کیفیت بازی ما کاهش داشت

 

ایمان سلیمی درخصوص شکست مقابل پارس جنوبی گفت: این هفته تیم های مدعی نتیجه نگرفته بودند و فرصت خوبی داشتیم تا فاصله را کم کنیم اما تیم هایی که برای بقا می‌جنگند سخت امتیاز می‌دهند. کیفیت بازی ما هم به نسبت بازی قبلی کاهش داشت که باید در بازی های بعدی جبران کنیم.

 

* هرچقدر هم اعتراض کنیم فایده ندارد

 

سلیمی در ادامه با اشاره به صحنه های مشکوک پنالتی عنوان کرد: متاسفانه فیلم برداری و شرایط بعد از بازی به شکلی است که ما هم نمی‌توانیم تشخیص بدهیم و با این کیفیت نمی‌توانیم نظر صددرصد بگوییم. ما معترض بودیم چون نوع سوت زدن طوری بود که ما را اذیت کرد. تیم ما در کورس قهرمانی است و نباید داورانی که بازی های کمی را قضاوت کرده اند، انتخاب شوند. با چند سوت ساده توانستند روند را عوض کنند و البته در طول بازی هم اتفاقاتی مانند قطعی برق بود که تمرکز ما را برهم زد. الان ما هر چقدر هم اعتراض کنیم، فایده ای ندارد.

 

* هم کلین شیت می‌کنیم و هم گل می‌زنیم

 

او درباره ضعف تراکتور در گلزنی خارج از خانه و عدم ثبت کلین شیت گفت: اینطور که می‌گویید نیست، ما ابتدای فصل کلین شیت های زیادی داشتیم و در بازی های خارج از خانه هم مقابل پیکان و سایپا و... خیلی خوب گل زدیم. در بازی با گل گهر هم یک تساوی گرفتیم که خیلی ها فکر کردند نتیجه بدی است اما دیدید که گل گهر بدون حضور تماشاگرانش استقلال مدعی را شکست داد. تیم های پایین جدول خیلی سخت امتیاز می‌دهند و مثلا همین پارس جنوبی را دیدید که شب قبل از بازی شارژ مالی شدند و انگیزه زیادی داشتند.

 

1454965

 

* نمی‌توانند من را قرنطینه کنند

 

وی در پاسخ به سوالی درمورد شیوع ویروس کرونا و عدم تعطیلی لیگ عنوان کرد: من می‌خواهم یک موضوع را بگویم. اگر تصمیم بگیرند بازی ها کنسل شود، بازیکنان فوتبال که نمی‌توانند خودشان را قرنطینه کنند و باید هرروز تمرین کنند و به جاهای مختلف می‌روند. این باید کارشناسی بشود. اگر مبنا بر این است که لیگ بیست روز تعطیل شود، فکر می‌کنم بازیکنان هم آمادگی خود را از دست بدهند. این که بدون تماشاگر شده، خوب است چون سلامت هواداران اهمیت زیادی دارد. از نظر شخصی، من را نمی‌توانند قرنطینه کنند و همه جای دنیا هم بازی برگزار می‌شود.

 

* در خانه راحت تر هستیم

 

سلیمی در خصوص بازی مقابل نساجی بدون حضور تماشاگر گفت: ما دو بازی داخل خانه داریم که باید ببریم، البته ما در داخل خانه و خارج از خانه ذهنیت برد داشتیم. بعضی بازی ها شرایط گره می‌خورد اما ما همیشه برای کورس بالای جدول می‌جنگیم. در خانه طبیعتا راحت تر هستیم چون حمایت هواداران را داریم اما در این بازی هم باید برنده شویم تا طرفدارانمان خوشحال باشند.

 

1395799

 

* وزیر پرسپولیسی؟ سوال سیاسی نپرسید!

 

مدافع تراکتور درباره شایعاتی چون وزیر پرسپولیسی و... توضیح داد: بزرگترهای تیم در این باره صحبت کردند و من نمی‌خواهم به سوالات سیاسی پاسخ دهم. من در جریان چیزی نبودم اما فوتبال ما به سمتی رفته که همه در این باره صحبت می‌کنند. فوتبال هرروز یک چیز جدیدی است و من می‌خواهم درباره مسائل فنی فکر کنم، ما بازی های حساسی را داریم که باید ببریم چون همگی شش امتیازی هستند.

 

* باخت به پارس، بد موقع بود

 

وی راجع به احتمال قهرمانی تراکتور در دو جام گفت: قهرمانی در دو جام کار سختی است اما هواداران ما لیاقت قهرمانی را دارند، ما تنها هستیم و آقای زنوزی هم تنهاست، ما هفته های گذشته چند برد متوالی داشتیم و حالا یک باخت بد موقع مقابل پارس هم پیش آمده اما باید از این بازی درس بگیریم و در بازی های بعدی برنده شویم. تراکتور در جام حذفی هم بازی حساسی را دارد که بسیار اهمیت دارد.

 

* چرا به مربیان ایرانی توجه نمی‌شود؟

 

ایمان سلیمی در پایان با اشاره به نتایج خوب تراکتور با ساکت الهامی گفت: نمی‌دانم چرا وقتی یک مربی خارجی می‌آید و نتایج خوبی می‌گیرد همه به آن می‌پردازند و روی بورس می‌آید اما متاسفانه تیم ما در بدترین وضعیت بود که آقای الهامی آمدند و اگر کارشناسان نگاه کنند می‌بینند ایشان چه نتایج خوبی گرفتند و نمیدانم دلیلش چیست که بعضی ها نمیخواهند توجه کنند.

 

1358047

دیدگاه‌ها