کد خبر : 1671687 | 11 اسفند 1398 ساعت 16:13 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

دادستان دیدار ملوان در انزلی را لغو کرد+نامه

دادستان بندرانزلی با ارسال نامه‌ای به رییس اداره ورزش شهرستان بندر انزلی، تمام فعالیت و مسابقات ورزشی در تمامی رشته‌ها را لغو کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ویروس کرونا تمامی مسابقات ورزش در سطح ایران را متوقف کرده، تنها مسابقات لیگ‌های فوتبال برگزار می‌شوند. تعدادی از تیم‌ها با توجه به شیوع شدید این ویروس در محل زندگی‌شان از نگرانی بیشتری برخوردارند.

 

سید رحمان سیدزاده دادستان بندرانزلی با ارسال نامه‌ای به رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تمامی مسابقات و فعالیت‌های ورزشی اعم از فوتبال و سایر ورزش‌ها را تا اطلاع ثانوی لغو کرد، او درخواست کرده است که این ابلاغیه به تمام مربیان، باشگاه‌ها، زمین‌ها و سالن‌های ورزشی ارسال شود.

 

1482488

دادستان بندرانزلی با ارسال نامه‌ای به رییس اداره ورزش شهرستان بندر انزلی، تمام فعالیت و مسابقات ورزشی در تمامی رشته‌ها را لغو کرد.

 

از این رو دیدار این هفته تیم ملوان بندرانزلی برابر بادران در انزلی برگزار نمی‌شود و باید دید در نهایت مسئولان برگزاری این دیدار را لغو خواهند کرد یا در شهر دیگری این دیدار برگزار خواهد شد.

 

تیم ملوان طبق برنامه از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه روز چهارشنبه باید به مصاف تیم بادران برود. در دیدار قبل تیم بادران موفق شد برابر حریف رشتی خود با نتیجه دو بر یک پیروز شود، ملوان نیز به دلیل اعتراض به داوری در میانه بازی با استقلال خوزستان، ترک زمین کرد.

دیدگاه‌ها