کد خبر : 1671727 | 11 اسفند 1398 ساعت 19:44 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازی های سپیدرود، داماش و ملوان برگزار نمی شود

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: بر مبنای درخواست مدیران سه تیم گیلانی و موافقت مسئولان سازمان لیگ بازی های سپیدرود، داماش و ملوان در هفته جاری برگزار نمی شود.

بازی های سپیدرود، داماش و ملوان  برگزار نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، افشین ناظمی با بیان اینکه بازی های هر سه تیم گیلانی این هفته معلق شده است اظهار داشت: با همکاری حیدر بهاروند و فریبرز محمودزاده با درخواست مدیریت باشگاه سپیدرود، داماش و ملوان بازی های این هفته به تاریخ دیگری موکول شد.


مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با تشکر از همکاری بهاروند و محمودزاده در جهت درک شرایط گیلان و موافقت با تعلیق بازی های هفته جاری این سه تیم عنوان کرد: با تعطیلی اکثر پروازهای ورودی و خروجی به رشت و بسیاری از مشکلات دیگر امکان برگزاری بازی های ما وجود نداشت که خوشبختانه هر سه مسابقه قشقایی – سپیدرود، ملوان – بادران و داماش_ خوشه طلایی به زمان دیگری منتقل شد.


وی زمان تقریبی برگزاری این بازی ها را در هفته نخست فروردین ماه اعلام کرد و گفت: با توجه به انجام یک بازی عقب افتاده سپیدرود در 28 اسفند ماه احتمال دارد بازی معوقه ما در برابر قشقایی در تعطیلات نوروز برگزار شود.


ناظمی با نگران کننده دانستن شرایط مالی باشگاه های گیلانی و حجم بدهی های پیشین این باشگاه ها ابراز داشت: امروز مشترکا نامه ای به ریاست هیئت فوتبال گیلان ارسال کردیم تا از سازمان لیگ برای پرداخت بدهی های معوقه به طلبکاران با توجه به شرایط خاص این روزها فرصت بگیریم.


مدیرعامل سپیدرود رشت هزینه های تیم داری در این شرایط را کمرشکن دانست و عنوان کرد: ما برای سفر به شیراز از مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان کمک گرفته بودیم و در این روزهای پایانی سال در این شرایط مشکلات ما بیشتر شده است و امیدواریم که با مساعدت مسئولان شرمنده بازیکنان و هواداران نشویم.

دیدگاه‌ها