کد خبر : 1671798 | 12 اسفند 1398 ساعت 02:12 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

بوسکتس: راه زیادی تا پایان لالیگا مانده است

سرخیو بوسکتس، هافبک باتجربه بارسلونا از دلایل شکست این تیم مقابل رئال مادرید سخن گفت.

بوسکتس: راه زیادی تا پایان لالیگا مانده است

به گزارش "ورزش سه"، بیست دقیقه پایانی به بدترین شکل ممکن برای بارسلونا سپری شد و رئال مادرید موفق شد دو بار و با ضربات وینیسیوس و ماریانو دیاز به گل رسیده و فاتح این ال کلاسیکوی حساس لقب گیرد. سرخیو بوسکتس مدعی شد از دست دادن مالکیت توپ شرایط را برای بارسلونا دشوار ساخته است.

 

1470926

 

سرخیو بوسکتس گفت: "ما وقتی مالکیت توپ را از دست دادیم دیگر بر جریان بازی کنترل نداشتیم. ما نمی دانستیم وقتی حریف دفاع توام با یارگیری می کند، چگونه می توانیم از عقب بازیسازی کنیم. گاهی اوقات شما نسبت به پاسی که قصد دارید ارسال کنید اطمینان ندارید، البته من فکر می کنم بارسلونا بازیکنانی در اختیار دارد که می توانند این کار را به درستی انجام دهند.

 

همه ما دوست داریم توپ را در اختیار داشته باشیم و فکر می کنم بازیکنانی مناسب برای این کار هم داریم. ما از آن دسته تیم هایی هستیم که خواهان حفط توپ است و هر تیمی هنگام عدم مالکیت آزار می بیند. ما دفاعی ترین و فیزیکی ترین بازیکنان تیم نیستیم. هنوز راه طولانی تا پایان لیگ وجود دارد.

 

فرصت خوبی داشتیم تا فاصله مان را با رئال مادرید افزایش دهیم و این اتفاق رخ نداد. ما نیمه اول نمایش خیلی خوبی داشتیم، اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد. گل اول رئال مادرید در لحظه ای ناامید کننده به ثمر رسید."

دیدگاه‌ها