کد خبر : 1671817 | 12 اسفند 1398 ساعت 10:42 | 379.7K بازدید | 0 دیدگاه

در فرودگاه گتویگ لندن

فوری: آنتونی استوکس دستگیر شد

مهاجم ایرلندی تیم فوتبال پرسپولبس بعد از پیاده شدن از هواییما توسط پلیس دستگیر شد.

فوری: آنتونی استوکس دستگیر شد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه سان اسکاتلند گزارش داد که آنتونی استوکز، ستاره ایرلندی پرسپولیس به محض ورود به فرودگاه گتویگ شهر لندن در پروازی از دوبی توسط نیروهای پلیس دستگیر شده است. شاهدان عینی اعلام کردند که نیروهای پلیس بعد از فرود هواپیمای شرکت هواپیمایی امارات در این فرودگاه وارد هواپیما شده و استوکز را به بیرون از هواپیما اسکورت کرده و سپس او را دستگیر کرده‌اند.


استوکز که در حال حاضر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد قرار بوده امروز دوشنبه در یک دادگاه در بریتانیا شرکت کند. یکی از مسافرین پرواز استوکس به لندن به روزنامه سان گفت:" در کابین که بودیم شنیدیم که سر و صداهایی راه افتاد. بعد به ما گفته شد که سر جاهایمان بنشینیم تا پلیس به مساله یکی از مسافرین هواپیما رسیدگی کند. آنها سپس گفتند که آنتونی استوکز باید چمدان‌هایش را بردارد و به جلوی هواپیما بیاید. بعد پلیس او را از هواپیما پیاده کرد و بعدا من او و پلیس را در کنار تسمه نقاله تحویل چمدانها دیدم".


یکی از سخنگوهای پلیس به سان گفت:" یک فرد 31ساله به دلیل حکم جلبی که برایش صادر شده بود دستگیر شده است".

 

1482783

 

تصویری از فرودگاه گتویگ لندن جایی که پلیس این بازیکن ایرلندی را دستگیر کرده است

 

استوکس که تا سال 2016 در باشگاه سلتیک اسکاتلند بازی می‌کرد پیش از سوار شدن به این هواپیما با انتشار تصویری در اینستاگرام خود از این خبر داده بود که در شهر دوبی و در هتلی لوکس در پالم جمیرا سکونت دارد. باشگاه پرسپولیس که با استوکس قراردادی 6 ماهه امضا کرده بود پیش از آن اعلام کرد که استوکس از بازگشت به تمرینات این تیم خودداری کرده و ویروس کرونا را بهانه کرده است.


امیر شفیع‌زاده از مسئولین رسانه‌ای پرسپولیس در این باره گفته بود:" استوکس گفته بود بود در دوبی حضور دارد و از زمان بازی قبلی ما دیگر به تیم ملحق نشده بود. او از مربی ما خواسته بود که به خاطر خانواده‌اش دو روز دیگر در دوبی بماند. مربی ما هم موافقت کرده بود. ما منتظرش ماندیم چون او قول داده بود که در تمرینهای باشگاه شرکت خواهد کرد. ولی حالا دو هفته است که استوکس به تهران برنگشته. بعد از چند روز هم گفت که به خاطر ویروس کرونا نمی‌تواند بیاید".

 

باتوجه به عدم بازگشت استوکس از دبی و بازداشت او در فرودگاه لندن، پرونده بازگشت این مهاجم بریتانیایی به پرسپولیس را باید تمام شده تلقی کنیم و بعید است که این بازیکن در این فصل دوباره پیراهن سرخ ها را برتن کند.

 

 

1479725

 

این مهاجم پیش از این عکس‌هایی را از خود در زمان اقامت دبی به انتشار گذاشته بود. باشگاه پرسپولیس هم خبری از این بازیکن نداشت اما کرونا ویروس باعث شده تا وی به ایران باز نگردد

دیدگاه‌ها