کد خبر : 1671821 | 12 اسفند 1398 ساعت 10:47 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

در فاصله هزار روز تا آغاز جام جهانی

ورزشگاه های 2022 به روی مردم باز شد(عکس)

کمیته برگزاری جام جهانی 2022 به دور از بحران های پیش آمده بر سر کروناویروس برنامه های ویژه خود در فاصله هزار روز تا آغاز این جام جهانی را در دستور کار دارد.

ورزشگاه های 2022 به روی مردم باز شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مقامات قطری با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد دلار در حال پیش برد برنامه های خود برای اولین میزبانی از جام جهانی در منطقه خاورمیانه هستند. از همین رو در فاصله هزار روز تا آغاز این تورنمنت مهم فوتبال دنیا ورزشگاه های مدرن و گران قیمت ساخته شده به روی مردم عادی و اهالی رسانه باز شد.


در گزارشی که شبکه الکاس منتشر کرده است بیش از یکصد خبرنگار و تصویربردار از رسانه های معتبر دنیا روز گذشته فارغ از بحران های موجود دنیا در مبارزه با کروناویروس با حضور در یکی از مدرن ترین ورزشگاه های ساخته شده برای جام جهانی 2022 به عنوان اولین گروه از مردم حضور در الوکره استادیوم را استارت زدند.


در این بازدید چند ساعته مقامات کمیته برگزاری جام جهانی 2022 علاوه بر ارائه توضیحات و برگزاری نشست های خبری به صورت کامل تمهیداتی که برای آسایش و آرامش طرفداران تیم ها در مدت یک ماه برگزاری جام جهانی تشریح کردند که در یکی از این بخش وقتی حاضران در ورزشگاه الوکره با سیستم سرمایشی کار شده در ورزشگاه مواجه شدند، حیرت کردند.


قطر برای میزبانی جام جهانی ساخت 8 استادیوم مدرن با گنجایش 40 تا 60 هزار نفری را با سبک و سیاق سنتی زندگی در این کشور حاشیه خلیج فارس در دستور کار قرار داد که تا کنون مراحل افتتاح و بهره برداری رسمی از سه استادیوم از جمله الوکره به پایان رسیده و قرار است تا شش ماه آتی تمام استادیوم ها تحویل کمیته اجرایی فیفا و جام جهانی 2022 شود.

 

1482774

 

1482775

 

دیدگاه‌ها