کد خبر : 1671895 | 12 اسفند 1398 ساعت 15:50 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

مسیر غول ها تا پایان فصل

رئال-بارسا؛ 12 هفته جهنمی تا قهرمانی لالیگا

شب گذشته رئال مادرید با پیروزی بر بارسلونا معادلات را به هم زد و بار دیگر به صدر بازگشت.

رئال-بارسا؛ 12 هفته جهنمی تا قهرمانی لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال که در دو بازی پیشین خود در لالیگا برابر سلتا و لوانته 5 امتیاز از دست داده بود، شب گذشته برای بازپس گیری صدر از بارسا نیاز به پیروزی بر این تیم داشت و در نهایت با دو گل وینیسیوس و ماریانو به هدف خود رسید.

به این ترتیب رئال حالا یک امتیاز بیشتر از بارسلونا دارد؛ ضمن اینکه از حیث بازی رودررو نیز بهتر از آبی اناری ها عمل کرده است و در صورت برابری امتیازات در پایان فصل، این رئال است که قهرمان خواهد شد اما مسیر دو تیم تا پایان فصل چگونه است؟

 

 

1482702

 

 

هر دو تیم 12 بازی پیش رو دارند که در شش بازی میزبانند و شش بار هم باید به زمین حریفان بروند.

از بین 7 تیم بالای جدول، رئال تنها باید برابر رئال سوسیداد در زمین این تیم قرار بگیرد اما نباید بازی دور از خانه برابر بیلبائو را نیز نادیده گرفت. ضمن اینکه بازی در خانه برابر ختافه و والنسیا هم دشوار خواهد بود. بارسا اما سه بازی سخت برابر اتلتیکو در نوکمپ(هفته 33)، سویا در سانچس پیسخوان(هفته 30) و سوسیداد در نوکمپ(هفته 27) پیش رو دارد. رئال پیش از این توانسته سویا و اتلتیکو را با شکست مواجه کند.

 رئال در 12 هفته پیش رو و در برنابئو میزبان ایبار، والنسیا، مایورکا، ختافه، آلاوس و ویارئال خواهد بود و باید به زمین بتیس، سوسیداد، اسپانیول، بیلبائو، گرانادا و لگانس برود.

 

بارسلونا در نوکمپ میزبان سوسیداد، لگانس، بیلبائو، اتلتیکو، اسپانیول و اوساسونا است و در زمین حریفان باید به دیدار مایورکا، سویا، سلتا، ویارئال، وایادولید و آلاوس برود.

 

 

1482692

 

 

شش هفته پیش رو در 45 روز برگزار خواهد شد در حالی که دو وقفه در این بین را پیش رو داریم. اواخر ماه مارس وقفه بازی های ملی و اواخر آوریل به دلیل فینال کوپا دل ری.

شش هفته پایانی نیز در یک ماه به انجام خواهد رسید که می تواند بسیار نفسگیر و تعیین کننده باشد. هفته بعد رئال در زمین بتیس به میدان می رود و بارسا هم در نوکمپ میزبان سوسیداد خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها