کد خبر : 1672004 | 13 اسفند 1398 ساعت 13:24 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری رئال برای فتح اروپا بعد از ال‌کلاسیکو

رئال مادرید با روحیه‌ای که از پیروزی در ال‌کلاسیکو به دست آورده حالا توجه خود را به کسب قهرمانی در چمپیونزلیگ معطوف کرده است.

امیدواری رئال برای فتح اروپا بعد از ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در حالی پا به ال‌کلاسیکو گذاشت که به شدت تحت فشار قرار داشت. بعد از شکست سفیدپوشان مادرید مقابل منچسترسیتی در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ، در اسپانیا همه از فاجعه فصل گذشته برای رئال صحبت می‌کردند، فاجعه‌ای که رئالی‌ها ظرف ده روز رقم زدند و همه شانس‌های خود برای کسب جام را از دست دادند. ولی رئال در برنابئو در مقابل بارسلونا به یک پیروزی بسیار روحیه‌بخش دست یافت تا بار دیگر نگاه‌ها متوجه مادرید شود.

 

رئالی‌ها در حالی در برنابئو موفق به شکست دادن بارسلونا شدند که پنج فصل بود نتوانسته بودند در خانه خود از پس کاتالان‌ها برآیند. رئال با پیروزی 2-0 در این بازی به صدر جدول لالیگا راه یافت  تا بار دیگر امیدهایش برای کسب جام قهرمانی لالیگا و حتی قهرمانی در چمپیونزلیگ زنده شود.

 

1483031

 

شاگردان زین‌الدین زیدان که باید در بازی برگشت خود مقابل منچسترسیتی در خانه این تیم انگلیسی به مصاف شاگردان گواردیولا بروند حالا با روحیه‌ای بازی خواهند کرد که با روحیه‌شان پیش از ال‌‌کلاسیکو به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

 

تیبو کورتوا که در ال‌‌کلاسیکو یکی از مهمترین بازیکنان رئال بود و چند سیو عالی داشت می‌داند که در ورزشگاه اتحاد اگر رئال بخواهد با یک کامبک رویایی سیتی را حذف کرده و راهی مرحله یک چهارم شود، او باید مثل ال‌کلاسیکو دروازه تیمش را بسته نگه دارد. نگاه‌ها در مادرید علاوه بر مهاجمین و گلزنان رئال حالا به دروازه‌بان بلژیکی دوخته شده است. باید دید آیا سفیدپوشان مادرید می‌توانند بار دیگر خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی در اروپا مطرح کنند؟

 

دیدگاه‌ها