کد خبر : 1672042 | 13 اسفند 1398 ساعت 16:55 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اکیپ؛

درگیری لفظی کیلور ناواس با مدیر ورزشی PSG

طبق ادعای اکیپ، بین کیلور ناواس و لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی تنش لفظی رخ داده است.

درگیری لفظی کیلور ناواس با مدیر ورزشی PSG

به گزارش "ورزش سه"، کیلور ناواس گلر سابق رئال تابستان امسال بود که راهی پی اس جی شد. او که جایگاه ثابت خود را در رئال از دست داده بود، حالا در تیم پاریسی سنگربان اول محسوب می شود. دروازه بانی کم حاشیه که گویا اخیرا با مدیر ورزشی پی اس جی دچار تنش لفظی شده است.

 

 

keylor navas

 

 

جشن تولد ایکاردی، کاوانی و دی ماریا چند روز  پس از شکست تلخ از دورتموند در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، بسیار پرحاشیه شد. کیلور ناواس نیز یکی از حاضران در جشن بود؛ در حالی که هواداران پی اس جی و سران باشگاه معتقدند برگزاری چنین مراسمی پس از شکست از دورتموند زیبنده نبوده است.

ناواس در اولین بازی پس از جشن تولد، نیمکت نشین شد و او معتقد بود که این یک تنبیه از سوی توماس توخل سرمربی تیم بوده است. طبق ادعای اکیپ، در جلسه ای که لئوناردو (مدیر ورزشی) با بازیکنان گذاشته بود و در آن به مساله تولد انتقاداتی وارد کرد، ناواس با وی درگیری لفظی پیدا می کند؛ هر چند که خیلی زود از این کار پشیمان شده و از او عذرخواهی می کند.

ناواس پس از بازی اخیر پی اس جی برابر دیژون و در پاسخ به سوالی در این رابطه گفت:« حرف و شایعه زیاد است ولی واقعیت این است که از هر نظر در پی اس جی خوشحالم. اینجا همه متحد شده ایم تا به اهداف بزرگ مان دست پیدا کنیم.»

 

 

1483071

 

 

دیدگاه‌ها