کد خبر : 1672048 | 13 اسفند 1398 ساعت 17:18 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

پیوس: مهندس پرسپولیس هواداران هستند

پیشکسوت پرسپولیس در انتقاد نسبت به جو شکل گرفته، مدعی شد حمایت هواداران و ثبات و تلاش بازیکنان ماحصل موفقیت این تیم بوده است.

پیوس: مهندس پرسپولیس هواداران هستند

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد پیوس در انتقاد نسبت به جو ایجاد شده علیه قهرمانی‌های پیاپی پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بی ریشه و بدون سابقه در قهرمانی نیست که اکنون بخواهند اینچنین قهرمانی‌های آن را زیر سوال ببرند. فارغ از اشتباهات داوری که مسلما برای هر تیمی اتفاق افتاده و در این فصل طبق ادعای کارشناسان کمترین اشتباه به سود پرسپولیس بوده، باید از زحمات کادرفنی چه در دوران برانکو و چه بعد از آن با حضور کالدرون و اکنون یحیی گل محمدی برای نمایش موفق تیم قدردانی کرد.


وی ادامه داد: پرسپولیس همواره برای قهرمانی جنگیده و جزو مدعیان محسوب می‌شده و اینکه اکنون کسی بخواهد تلاش بازیکنان و موفقیت‌های آنها را نادیده بگیرد ریشه در ضعف خودشان و ناتوانی در رقابت دارد.


پیشکسوت پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش گفت: اگر کسی بخواهد قهرمانی تیم را مهندسی کند، آن حمایت هواداران، تلاش بازیکنان و از خودگذشتگی آنها در کنار قدرت کادرفنی و مدیریت باشگاه بوده است. پرسپولیس چه در فصلی که قهرمانی را به دلیل اشتباه داوران در فصل پانزدهم از دست داد و چه طی سه فصل گذشته که با اقتدار قهرمان شد، نمایش برتری نسبت به رقبای خود داشته است و این شرایط را در فصل جاری نیز دنبال کرده است. دوستان بهتر است به جای بهانه‌جویی به دنبال برطرف کردن ضعف‌های خود بوده و در رقابت در زمین تلاش برای موفقیت را دنبال کنند.


پیوس درباره عملکرد چوکای تالش نیز گفت: با حمایت‌های دلگرم کننده هواداران در کنار مسوولان تالش خوشبختانه شرایط خوبی در جدول داریم. 5 بازی باقی مانده و 6 امتیاز از نزدیک‌ترین رقیب فاصله داریم. هیچ چیز اما تمام نشده و تا روزی که امتیاز لازم برای صعود به دسته اول را به دست نیاوردیم اجازه خوشحالی نخواهیم داشت. فعلا که مسابقات به تعویق افتاده و باید دید در آینده شرایط به چه شکل خواهد بود.

دیدگاه‌ها