کد خبر : 1672117 | 13 اسفند 1398 ساعت 22:53 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو مانچینی: از قرعه ایتالیا رضایت دارم

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا از قرعه تیمش در لیگ ملت های اروپا رضایت دارد.

روبرتو مانچینی: از قرعه ایتالیا رضایت دارم


به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا در گروه یک دسته اول رقابت های لیگ ملت های اروپا با لهستان، بوسنی و هرزگووین و هلند همگروه شده است. روبرتو مانچینی مدعی شد هنوز زمان زیادی برای ارزیابی شرایط رقبا وجود دارد و اگر ایتالیا در دیگر گروه ها نیز قرار می گرفت او راضی بود.

 

1433042

 

روبرتو مانچینی گفت: "واضح است که تیم های همگروه ما قدرتمند بودند. این گروه خوبی است، گرچه ما می توانیم آنها را بعد از یورو 2020 ارزیابی کنیم، زیرا ممکن است با تغییر مربی و بازیکنان، رقبا شرایط متفاوتی داشته باشند. من از قرعه کشی راضی هستم، اما حتی اگر در گروه های دیگر هم نیز قرار می گرفتیم رضایت داشتم. ما همیشه برای پیروزی بازی می کنیم، اما ما اگر بتوانیم به برخی بازیکنان جوان کمک کنیم که در کانون توجه قرار گرفته و در آینده مفید باشند، خوب خواهد بود."

 

شیوع ویروس کرونا باعث شده است چندین بازی سری A به تعویق افتاده و جنجال های فراوانی برای تعیین تاریخ بازی ها ایجاد شود.

 

روبرتو مانچینی در این خصوص گفت: "در لحظه حساسی قرار داریم، همه ما باید کمی بیشتر مراقب باشیم، اما امیدوارم بتوان این مشکل را برطرف کرده یا حداقل فضا را آرام کرد. من در موارد دخالتی نمی کنم. اوضاع ناامیدکننده است، تنش باعث می شود گاهی برخی موارد غیرقابل قبول گفته شود، اما فکر می کنم اوضاع به زودی مرتب خواهد شد."

دیدگاه‌ها