کد خبر : 1672123 | 13 اسفند 1398 ساعت 23:40 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

صیادمنش، نظاره‌گر پیروزی یاران حسینی

فنرباغچه در شب نیمکت‌نشینی مهاجم ایرانی خود مقابل ترابزون اسپور شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار آغازین و دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ترکیه، تیم ترابزون اسپور در غیاب سید مجید حسینی به دلیل آسیب دیدگی، از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه مدیکال پارک مقابل فنرباغچه‌ای قرار گرفت که مثل مسابقات اخیرش اللهیار صیادمنش را جزو نفرات ذخیره داشت.

 

نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما در نیمه دوم سه گل رد و بدل شد که در نهایت یاران حسینی موفق شدند به پیروزی ۲ بر یک خانگی فنرباغچه دست پیدا کنند تا امیدهایشان برای صعود به فینال جام حذفی ترکیه بیشتر شود.

 

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی ترابزون اسپور همانند سه دیدار اخیرشان که بخاطر آسیب دیدگی نتوانسته بود به میدان برود، امشب هم به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران در لیست بازی با فنرباغچه قرار نگرفت.

 

اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی فنرباغچه هم که در دو هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه مقابل گالاتاسرای و آنتالیا اسپور به طور کامل نیمکت‌نشین بود، امشب هم فرصت بازی در جام حذفی برابر ترابزون اسپور را به دست نیاورد.

 

1483171

 

مسابقه برگشت ترابزون اسپور و فنرباغچه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ترکیه روز دوم فروردین‌ماه ۹۹ به میزبانی یاران صیادمنش برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها