کد خبر : 1672163 | 14 اسفند 1398 ساعت 10:50 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت‌های کلوپ و لمپارد درباره ویروس کرونا

یورگن کلوپ و فرانک لمپارد، سرمربی‌های لیورپول و چلسی بعد از دیدار دیشب دو تیم درباره ویروس کرونا هم اظهارنظر کرده و گفتند نسبت به شیوع پرسرعت این ویروس نگران هستند.

صحبت‌های کلوپ و لمپارد درباره ویروس کرونا

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب در خانه چلسی، استمفوردبریج، در چارچوب جام حذفی انگلیس به مصاف آبی‌پوشان لندنی رفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد تا روند ناکامی‌های قرمزهای آنفیلد در چند بازی اخیر ادامه پیدا کند و شاگردان کلوپ از جام حذفی انگلیس حذف شوند. اما در پایان بازی وقتی سرمربیان دو تیم در کنفرانس خبری شرکت کردند خبرنگاران علاوه بر مسابقه دیشب، سوالاتی هم درباره ویروس کرونا و نگرانی فوتبال دنیا از شیوع این ویروس از آنها پرسیدند و هم کلوپ و هم لمپارد در این باره نظرات خود را با خبرنگاران در میان گذاشتند.

 

وقتی خبرنگاران با اشاره به تعویق چند بازی سری آ در ایتالیا به دلیل ویروس کرونا از کلوپ خواستند بگوید که نظرش در این باره چیست و آیا نگران کرونا است یا نه، سرمربی لیورپول در پاسخ گفت:" وقتی پای مساله‌ای تا این حد جدی در میان است، نظر یک مربی فوتبال در این باره چه اهمیتی می‌تواند داشته باشد. اینکه آدمهای مشهور در این باره چه می‌گویند مهم نیست. خیلی‌ها که مثل من هیچ دانشی درباره مساله ندارد دارند درباره این موضوع صحبت می‌کنند ... کسانی که در این باره دانش دارند باید به مردم بگویند که چکار باید بکنند نه مربیان فوتبال".

 

1483209

 

کلوپ در ادامه صحبتهایش گفت:" من نه از سیاست سر در می‌آورم و نه از ویروس کرونا. چرا من؟ من کلاه بیس‌بال سرم می‌گذارم. من هم مثل همه نگران هستم. من هم در این سیاره زندگی می‌کنم و می‌خواهم در ایمنی و سلامت زندگی. برای همه آرزوی سلامتی دارم ولی نظر من درباره ویروس کرونا اهمیتی ندارد".

 

از آن سو، فرانک لمپارد سرمربی چلسی هم در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره ویروس کرونا گفت:" به عنوان یک مربی، بله نگرانم. به عنوان یک پدر، بله نگرانم. به عنوان یک همسر، بله نگرانم. من می‌گویم همه ما الان سرنشینان یک کشتی هستیم و این چیزی است که همه باید به آن توجه کنند. ما در باشگاه خودمان سعی داریم بهترین تصمیم‌ها را در این باره بگیریم و من هم مثل همه مردم در این باره نگران هستم".

 

دیدگاه‌ها