کد خبر : 1672172 | 14 اسفند 1398 ساعت 11:41 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

احتمالا مسابقات گزینشی المپیک به تعویق می افتد

رنگرز: اخذ ویزا در شرایط فعلی مقدور نیست

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: به نظر می رسد رقابت های کسب سهمیه به تعویق خواهد افتاد.

رنگرز: اخذ ویزا در شرایط فعلی مقدور نیست

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که هنوز مکان و زمان جدید مسابقات گزینشی المپیک در رشته کشتی از سوی اتحادیه جهانی اعلام نشده، سخنگوی فدراسیون کشتی از وضعیت فعلی ابراز نگرانی کرد.


حسن رنگرز در گفت و گوی تلفنی با برنامه سلام صبح بخیر آخرین وضعیت ایران برای کسب سهمیه های باقی مانده در کشتی آزاد و فرنگی را تشریح کرد. 


منتظر اعلام زمان و مکان قطعی مسابقات گزینشی هستیم


به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری رقابت های کسب سهمیه در قاره آسیا که مقرر بود در قرقیزستان برگزار شود لغو شد و روز گذشته آقای دبیر تماسی با فدراسیون جهانی کشتی داشتند و منتظر اعلام زمان و مکان قطعی برای رقابت ها هستیم.


اخذ روادید در شرایط فعلی مقدور نیست


احساسمان این است که با توجه به فرصت کوتاهی که داریم کار بسیار سخت خواهد بود و عملا اخذ روادید در شرایط فعلی مقدور نیست و به نظر می رسد رقابت های کسب سهمیه به تعویق خواهد افتاد. نگرانی ما این است که وضعیت کرونا در برگزاری رقابت ها سایه ابهام جدی بیندازد. ما برای جلوگیری از شیوع کرونا حتی اردوی تیم های ملی را در رده های مختلف لغو کرده ایم و فکر می کنیم فدراسیون جهانی تا آخر هفته به نتیجه برسند.

 

1483246


اتحادیه جهانی با موانع جدی روبه رو شده


مستحضر هستید که شب گذشته بیانیه ای صادر شد در خصوص اینکه قطع به یقین رقابت های المپیک در 2 مرداد استارت خواهد خورد. شرایط پیش از گذشته در ابهام است و من احساس می کنم اتحادیه جهانی در اخذ تصمیم نهایی با مشکلات و موانع جدی در حوزه پیش بینی ناپذیری وضعیت این ویروس مواجه است. 80 کشور دنیا درگیر کرونا هستند و من فکر می کنم بایستی خیلی سریع به خاطر الزامات و ملاحظات فنی تدابیر جدی در این موضوع اندیشیده شود.


جامعه کشتی در مقابله با کرونا کنار مردم است


این روزها باید همه به هم کمک کنیم تا کرونا را شکست بدهیم، جامعه کشتی هم در کنار اقشار مختلف مردم تلاش می کند به مسئولیت اجتماعی خود آنچنان که شایسته و بایسته است جامه عمل بپوشاند.

دیدگاه‌ها