کد خبر : 1672191 | 14 اسفند 1398 ساعت 12:40 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

تنش با لئوناردو نیمار را بارسایی می‌کند؟

موندو دپورتیوو مدعی است با پرتنش شدن رابطه نیمار با لئوناردو، مدیر ورزشی PSG او بیش از هر زمان دیگری به بازگشت به بارسلونا نزدیک شده است.

تنش با لئوناردو نیمار را بارسایی می‌کند؟

به گزارش"ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو مدعی شد با پرتنش شدن رابطه نیمار با لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه PSG او حالا بیش از هر زمان دیگری به بازگشت به بارسلونا نزدیک شده و انتظار می‌رود در تابستان پیش رو با قراردادی 180 میلیون یورویی راهی این تیم کاتالان شود.

 

1483266

 

نیمار تابستان گذشته هم از شرایط خود در پاریس ابراز ناراحتی کرد ولی در نهایت نتوانست به بارسا ملحق شود. موندو می‌گوید نیمار همچنان مصمم به بازگشت به بارسلونا است و علت اصلی‌ای که این روزها او را در این تصمیم مصمم‌تر کرده تنش بسیار شدید در رابطه او با لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاریسی است.

 

1483267

 

بر اساس این گزارش رابطه نیمار و لئوناردو حالا دیگر غیر قابل ترمیم شده. موندو می‌گوید کاتالان‌ها برای بازپس‌گیری نیمار باید مبلغی در حد 180 میلیون یورو پرداخت کند. نیمار که سه فصل کامل را در پایتخت فرانسه سپری کرده امیدوار است بتواند با استفاده از قوانین موجود و حمایت فیفا، PSG را مجبور کند که اجازه بازگشت او به بارسلونا را صادر کند.

 

 

دیدگاه‌ها